Hej Hej !

Sjunne

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2009
Hoj
-90 Yamaha fzr 1000. -69 Triumph 650 chopper
Hallå , så då var man medlem !
Många sökningar på google har slutat på detta forum , så jag tängte att det var lika bra att bli medlem.

Jag en en kille på 29 från Landskrona Skåne ,snickare till yrket, kan väl säga att man e hyvsat motorintreserad , har kört båge sedan jag var 18. Sysslar en del med bilar med, åker lite "rattlåsrace" med sommarbilen , och det blir en del offroadåka i en gammal volvo valp.

Min motorhobby består av 50% mek och 50% åka, lika kul både och , det ena ger det andra liksom.

Bågarna jag har nu är en chopperoppererad trajja 650 Blockmotor. och en yamaha fzr1000.
Tyvärr missade tomten att en R1 låg högst upp på min önskelista i år , så jag får väl försöka skaffa en själv innan våren kommer.

Mvh Sjunne

Tomten gjorde rätt, visst ska du ha en riktig hoj istället! ;)

Välkommen!

Välkommen till vårt lilla dårhus :tummenupp
Du har väl sett att vi i Helsingborgstrakten har ett eget forum här på SH? (klicka på min signatur)

Haj o halauå!

Jag får instämma i kören o hälsa välkommen! Trevligt med lite retro-superbike. :)
Har du inte bra garage så skaffa dig en bra kjetting o låsa hojen med. Våra städer är drabbade av div återfallsmissanpassade individer som inte fått lära sig skilja på mitt o ditt. Men i övrigt har vi väldigt trevlig tillsammans :D

Har du möjlighet så skulle jag rekommendera dig att boka in en kurs till våren med SMC. Det är förbenat kul och väldigt nyttigt.

Tackar alla för det fina välkomnadet :)
Haj o halauå!

Jag får instämma i kören o hälsa välkommen! Trevligt med lite retro-superbike. :)
Har du inte bra garage så skaffa dig en bra kjetting o låsa hojen med. Våra städer är drabbade av div återfallsmissanpassade individer som inte fått lära sig skilja på mitt o ditt. Men i övrigt har vi väldigt trevlig tillsammans :D

Har du möjlighet så skulle jag rekommendera dig att boka in en kurs till våren med SMC. Det är förbenat kul och väldigt nyttigt.
Har både kjetting skivlås och bra garage till yamahan , choppern e stöldsäkrad genom att vara halvt nerpockad och utspridd i lagom stora högar.
Att "låna" andras hojar är väldigt poppulärt bland Landskronas fjortisar :huvet .

Välkommen till vårt lilla dårhus :tummenupp
Du har väl sett att vi i Helsingborgstrakten har ett eget forum här på SH? (klicka på min signatur)
Har faktiskt inte sett det, men ska genast kolla upp det .
Kul med folk från min del av Skåne !

Mvh sjunne

Satan, jag önskar jag bodde närmare dig - då hade jag kunnat åka hoj och sedan lämna den till dig för service - BÅDA skulle ha kul på så sätt!

:-)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!