hej hej

ajsel skrev:
2683889

snyggt daniel!

Klart de va snyggt!

Vem kunde tro att du skulle bli medlem här?

Skaffar du hoj säg till för de måste jag filma! Så bra du va på att köra min gamla cross måste du va grym på en gathoj :yoparty

hehe nej inget jag heller kunde tro men men :)

filma?? haha den dan!!! jag har ju inte kört din gamla cross? :) inte helt själv iaf!

ajsel skrev:
2683934 hehe nej inget jag heller kunde tro men men :)

filma?? haha den dan!!! jag har ju inte kört din gamla cross? :) inte helt själv iaf!

Nä du är ju så jäkla liten så du kunde ju inte nå ner till marken.. Annars hade du fått köra själv! Men de va du som gasade o styrde o du fick nästan mig till at trilla av... Så bra gick de :D

danne_boy69 skrev:
2683953 Jo hon har intresse :tummenupp Hon har åkt med mig o hon va gladare än jag när vi stannade... :tuttar

Ja jo intresse av att åka bakpå e de uppenbarligen många cheyor på SH som har.. men ja klagar inte.. ba titta på min avatar, ja e ju bara här för o ragga cheyor som vill sitta bakpå... japp japp...

AndreasNo skrev:
2683959 Ja jo intresse av att åka bakpå e de uppenbarligen många cheyor på SH som har.. men ja klagar inte.. ba titta på min avatar, ja e ju bara här för o ragga cheyor som vill sitta bakpå... japp japp...

Haha :D Alla har vi olika intressen! Att ha en cheyor därbak gör att man igentligen måste ta de så mycket lugnare.. Iaf om man har ett samvete :gnissla O de är inte bra :huvet

danne_boy69 skrev:
2683998 Haha :D Alla har vi olika intressen! Att ha en cheyor därbak gör att man igentligen måste ta de så mycket lugnare.. Iaf om man har ett samvete :gnissla O de är inte bra :huvet
bättre en chey där baki än en finne :näsblod :va

ozeo skrev:
2684006 bättre en chey där baki än en finne :näsblod :va

Nja de vet inte jag... En finne är så mycket tystare o snällare än en chey.. O en finne gnäller inte om man tar med sig ett par andra finnar hem till sängen på kvällen... :tuttar

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back