hej hej

Är det en slump att R1lillen och Ajsel skriver likadant, använder samma smileys och har samma IP? Antingen är det R1lillens troll (och sånt leder till banning) eller så är det R1lillens flickvän som är på besök i Eksjö. Jag ser spänt fram emot dagen då båda dessa användare är inloggade samtidigt.

Mattias skrev:
2680977 Är det en slump att R1lillen och Ajsel skriver likadant, använder samma smileys och har samma IP? Antingen är det R1lillens troll (och sånt leder till banning) eller så är det R1lillens flickvän som är på besök i Eksjö. Jag ser spänt fram emot dagen då båda dessa användare är inloggade samtidigt.

Det avgör saken, hon ska inte få några PM med snuskiga förslag från mig iallafall!

det är så att min kompis ajsel har varit på besök här :) därför har vi samma ip nummer .. trevligt att hon har hittat hit iaf

R1Lillen skrev:
2681817 det är så att min kompis ajsel har varit på besök här :) därför har vi samma ip nummer .. trevligt att hon har hittat hit iaf

Har ni haft samma svenskalärare också? Samma mamma kankse till och med..?

AndreasNo skrev:
2683896 :va

ja hänger inte me riktigt.. samma person som vill pröva på andra könet eller två olika som va på samma dator :va

vi är 2 olika som suttit vid samma dator..:pannkyss

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back