Hej hej - nykomling och är sugen på samåkning

Mehreen

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2014
Hoj
2010, Kawasaki Ninja
Hej!

Träffade på en riktig trevlig och snäll kille i veckan som rekommenderade denna sida :) och blev medlem direkt samma kväll. Har haft hojen i ca tre år och åkt mest själv, och är nu sugen på att åka tillsammans. Har klickat lite runt i forumet, men vet inte riktigt hur jag ska få någon/några att åka! Säg gärna till... Det jag vill utav min samåkning är att det ska vara i lagom tempo och att färden ska ej åkas utanför Stockholm! :)

Finns ett stockholms forum, forumet/mc-grupper i sverige/stockholmforumet.

Finns en tråd för lugnt tempo och en för medel-snabbt tempo där folk söker efter gruppkörningar.

Välkommen hit!

Hej och välkommen! Gå med i vår grupp på facebook om du vill köra med lite tjejer. Finns gott om hojåkare i stockholm! :)

Hej och välkommen

Intressant namn, jag har ett liknande med ett lite manligare klang, dock inte Mohammed eller Mahmoud :crash och jag gillar inte det faktum att du har en snabbare hoj än mig. Så samåkning kommer inte att ske, bara om vi bytlånas hoj :rodnar. Men jag tar dig på kurvorna, jag menar i kurvorna :brynad Peace!

Det var mig du träffade. Kul att du hittade hit!

Välkommen till dårhuset! :tungan

Den här tråden tror jag kan passa dig. Tråden är ganska lång, så du behöver inte läsa hela. Det räcker om du läser sista sidorna så får du ett hum om hur det går till. :)
Bara att ställa en fråga där ifall någon vill ut och köra med dig.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?264686-Hoj%E5ka-i-LUGNT-tempo

Last edited:
Tack R-1000! Hmm.... låt mig gissa, heter du Majid? Moum? haha... oavsett, en samåkning vare trevligt! Som sagt, dt är ju i lugnt tempo och SAMåkning, tror inte man smiter iväg i förväg... :)

Haha tack Murdoc, jaaaa hoppas detta dårhuset ger mig en massa oförglömliga minnen framöver nu :D

Och tack för trådtipset! Har kollat och ser ganska passande ut. Är upptagen i helgen och ska ut någon gång nästa vecka, får hoppas på en trevlig sällskap då :lol

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT