Hej hej! Är sjukt glad nu...

nilo

Helsingborg is the shit
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
2000, Aprilia Falco
Är ny på forumet och klarade min uppkörning idag :)
Är lite som i extas nu. Ska väl börja leta hoj nu tror jag, och köpa alla kläder.

Wohoo!
/ niklas

Grattis, börja lugnt och kör med hjärtat samt huvudet i kombination. Passa dig för bilar som ska göra vänstersvängar och ifrån väjningsplikter

nilo skrev:
2458912 Är ny på forumet och klarade min uppkörning idag :)
Är lite som i extas nu. Ska väl börja leta hoj nu tror jag, och köpa alla kläder.

Wohoo!
/ niklas
GRATTIS!!! Ut och njut nu..men njut försiktigt finns många knäppgökar därute...

Grattis! Skön känsla det där! Vill bara inflika med ett litet tips; börja med nån billigare lite enklare hoj. Det blir så mkt roligare på många sätt. Då byter man till värre hoj i takt med hur man lär sig köra. Tex börjar man med sporthoj i literklassen, vad ska man se sig efter när man känner för nån annan hoj? Turbobusa? :va Man vill ju aldrig byta ner sig..

Förresten, jag har en Gsx400e till salu! hehe

Grattis .. första rundan själv är obetalbar *ler* ha det nu så kul men ha risktänkandet med dig .. tänk på att bilisterna inte "ser" dig ...

ut och leta hoj sen gasar du ...

Grattis!!! Och jag håller inte med om att man tvunget måste börja med nåt litet. Gjorde det själv och ångrade mig snabbt. Beror väl på vad man har för erfarenheter och mogenhet också. 35 år ung... och tog kortet 2002.

Tackar tackar för alla svaren. Har funderar på lite olika hojjar. Är faktist väldigt öppen för olika märken, MEN. Den måste vara snygg, inte sjukt dyr i försäkring. Har funderat lite på Kawasaki ER-6f eller n. Honda CBR 600 och Susuki GSX-R 600. Jag älskar verkligen färgen på Susuki GSX-R Alstare Corona. Nya BMW 800 ST verkar ju rätt cool med. Förutom de gubb tråkiga färgerna. Jag vill ju att folka sa lägga märke till en :yoparty

/nilo

Er6:an är faktiskt inte så dum alls, provkörde polarens 06:a den är överaskande pigg och rolig som f*n på småvägarna

Hehe jag det är väl bara att säga ett stort grattis! Då hoppas jag för din skull att vädret håller i sig hehe :) ha det kul ;)

Wohoo! Var faktist redan iväg idag och provkörde en ER-6f idag. Kunde inte låta bli. Säljare gratulerade mig bara och skrattade när jag sa att jag fick körkortet idag. FAAAN vilken schysst hoj det var. Gillar ljudet på den som fan med. Var lite kampanj med på den, får se vad som händer. Har iaf Hittat en hjälm jag gillar Arai Chaser, ska nog beställa en sån från tyskland. /niklas

nilo skrev:
2458912 Är ny på forumet och klarade min uppkörning idag :)

Wohoo!
/ niklas

Grattis!!!!
Alltid trevligt med nya hojåkare på vägarna (snart iallafall) :tungan
Ha det gött!
:tummenupp

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul