Hej då :)

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Idag: Örebro - Sthlm
Torsdag: Sthlm - Bangkok
8:e oktober: Kuala Lumpur - Sidney

16:e Oktober: MotoGP på Philip Islands

Nångång mot Maj, en sväng i thailand igen, awn tillbaka till sverige, men dom datumen är inte klara ;)

Ta hand om Örebro, det hade ju inte ändrats sen jag åkte för ett år sen, och jag tror inte det gör det nu heller.
Det är möjligt att marios skägg är lite längre, och att blompa blivit ännu smalare.
Själv tänkte jag odla tangorabatt och surfarhår, självklart surfa en del också ;)

ja ha det så jävla tråkigt nu :rolleyes: .. och du i bangkok får man valuta för pengarna ;) iform av köttbulls liknande vårtor :tummenupp

HA SÅ SKOJ :banana :tummenupp

Se till att hänga i här lite och berätta hur skoj du har det :mattias

Ha det så trevligt och bli inte uppäten av nåt äckligt djur nu bara. :tummenupp

Tja, nu har jag landat i thailand, spanat in bangkok och tagit ett par bersa.
Det borjade regna som fan sa vi var tvugna att ga in o surfa lite, skicka ltie smormail till tanten osv :)

Allt val an sa lange, ska tas oss soderut mot havet i over morgon, ha det fett har ar det 32grader. :fyllisar

NoicE skrev:
Tja, nu har jag landat i thailand, spanat in bangkok och tagit ett par bersa.
Det borjade regna som fan sa vi var tvugna att ga in o surfa lite, skicka ltie smormail till tanten osv :)

Allt val an sa lange, ska tas oss soderut mot havet i over morgon, ha det fett har ar det 32grader. :fyllisar
en del har det bra... hoppas att du får en trevlig resa... :tummenupp det är inte utan att man är jävligt avundsjuk...

akta dig för lösaktiga kvinnor, otäcka djur... osv, osv...

Nu har jag snart klarat av bangkok, ikvall drar vi vidare till en o (koh tao)
Ska ta dykcert o lite sant shit :)
Igar var vi fulla som as och lat hororna tafsa vilt, men na sant blir det fan inte ;)

Efter en hemsk natt pa en buss och en fruktansvard morgon pa en bat ar jag nu pa on.
Imorn ska vi dyka :tummenupp

NoicE skrev:
Igar var vi fulla som as och lat hororna tafsa vilt, men na sant blir det fan inte ;)

Dubbla kondomer med tigerbalsam imellan!!! :mattias
Hör du vad jag säger pojk! :fatta!

Jag hörde om en kille, faktiskt ganska lik dig... iaf han skulle pissa en morgon. Han smyger upp och ställer sig manligt bredbent framför toan. Fattar den "prisbelönta pällsklyvaren. Drar tillbaka förhuden och!!! "PLOPP" så trillade ollonet av... jo då... så var det... Inge vidare... :död

Tengil skrev:
Dubbla kondomer med tigerbalsam imellan!!! :mattias
Hör du vad jag säger pojk! :fatta!

Jag hörde om en kille, faktiskt ganska lik dig... iaf han skulle pissa en morgon. Han smyger upp och ställer sig manligt bredbent framför toan. Fattar den "prisbelönta pällsklyvaren. Drar tillbaka förhuden och!!! "PLOPP" så trillade ollonet av... jo då... så var det... Inge vidare... :död

Det skall vara aktivt kol mellan dem. :mattias
Tigerbalsamet är bara för att hålla kolet på plats.

Kyckling skrev:
Det skall vara aktivt kol mellan dem. :mattias
Tigerbalsamet är bara för att hålla kolet på plats.
Var det så du körde innan du blev pappaledig? :näsblod

erik skrev:
Vad händer om den inre kondomen mot förmodan skulle gå sönder?
Under min lysande fotbollskarriär så användes ju en del tigerbalsam. Det var allt annat än succé när man t.ex glömde tvätta händera ordentligt innan man skulle lösgöra monstret :död

Visst man är jäkligt säker mot allsköns sjukdomar men det vette fan om det är värt det....

Supermoto skrev:
Under min lysande fotbollskarriär så användes ju en del tigerbalsam. Det var allt annat än succé när man t.ex glömde tvätta händera ordentligt innan man skulle lösgöra monstret :död

Visst man är jäkligt säker mot allsköns sjukdomar men det vette fan om det är värt det....

Finns de som fått tigerbalsam i pungskyddet av sina hockeykamrater (dock inte jag men en kille jag spelade med...)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti