hej då!

• Thread starter Thread starter Coola Ola
  • Start date Start date
flugan skrev:
God kamp med studierna & ha de bra i Lund. Du lär väl få 1-2v längre bågesäsong där nere.

Ja, och så finns det tydligen en jättelång bro som man kan öva bakhjulskörning på! Studierna kommer gå som en dans, 5 år är ingenting.

Till alla hangarounds, när jag tänker på det så ge förresten fan i att hälsa på mig där nere, finns ju en anledning till att jag flyttar 25 mil bort för att plugga.

Coola Ola skrev:
Ja, och så finns det tydligen en jättelång bro som man kan öva bakhjulskörning på! Studierna kommer gå som en dans, 5 år är ingenting.

Till alla hangarounds, när jag tänker på det så ge förresten fan i att hälsa på mig där nere, finns ju en anledning till att jag flyttar 25 mil bort för att plugga.

Jag hoppas du skiter i att betala broavgiften i sann GBG OuTlAw-anda när du skall träna slangning.

Ja det var väl ingen annan skola som ville ha dig skulle jag gissa,skåningarna har väl missat vilken huligan du är.

:rolleyes:

Glömde tacka för garageplatsen. Hoppas att du alltid få ha vässade pennor och batterier i miniräknaren för det är du värd :yoparty

Coola Ola skrev:
Nu har jag varit och dumpat hela mitt liv i Skåne, fan vilken grym lägenhet =) Verkar bo på Lunds motsvarighet till Vasagatan ungefär. Balkong mot gatan, helt underbart! Jag vill bo där för alltid! Och som Förgöraren mkt riktigt påpekar, allt är sjukt nära. Känns som om det är fel skala på kartan när man kollar. Tyvärr var jag tvungen att återvända till mörkret och kylan här i norr redan samma dag.

Tack alla för de glada tillropen, och ett halvt (:tungan) tack till sharpedge för hjälpen med flyttpackning.

@Black-Wolf: Du får komma ner och hälsa på i Lund om du vill inkassera den där fikan tror jag...

@Mookie: Låter gott, bara att slå en signal om du behöver nånstans att slagga om du är här nere eller bara vill ses såklart.
Det var så halvt så :P

Skönt att vi hann med de tyngsta sakerna iaf.. ha det så gött därnere :)

Jaha ja, här var det en som flydde landet! Har själv haft funderingar, men mkt längre söderut isf :)

Hoppas du får det bra i skåneland och plugga inte ihjäl dej..... :tummenupp

hållundan skrev:
Nu har jag kollat på försäkring på GSXR750 från 2000 på två olika hojar. Båda premierna är exakt lika stora. Kan jag med god min anta att jag får en sådan här premie om jag köper en GSXR750 från 00?

Fotnot: Jag kollade endast via www.trygghansa.se

Förresten, ett regnummer från en 2001 hade mottagits väldigt tacksamt. Har sökt, men ej funnit.

Äntligen ett sakligt inlägg inom ämnet :tungan

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...