Hej då P1

SirWankalot

If you can eat it, you can
Gick med
7 Jun 2006
Hoj
Ducati S2R1000
Jaha, då ska även P1 börja sända dokusåpor och fördumma medborgarna

"Sveriges Radios programtablå ändras

Programtablån i Sveriges Radio kommer att förändras, och flera populära och välkända program försvinner.

Företagsledningen har lagt fram förslag för nästa år som innebär en att en del program försvinner eller förändras och att mycket av produktionen kommer ske externt.

Bland annat ska mediemagasinet Vår Grundade Mening läggas ner, tillsammans med till exempel Konflikt, Tendens, Barnen, Föräldrarna och Pengar.

Dessutom har vissa förändringar i nyhetssändningarna föreslagits. Till exempel föreslås att Kvart-i-fem-Ekot försvinner från P3, för att ersättas av nyheter från P3:s nyhetsredaktion."

Dom fetstilade är mina favoriter när jag kör bil långt, så tack för den :mad:

Lider med dig :trött

Har aldrig hört talas om dessa prog, iofs tycker jag att alla P kanaler utom P3 kan skrotas pga de sändet skit som de finansierar med mina skattepengar.

Scorpion.SE skrev:
2454528 Lider med dig :trött

Har aldrig hört talas om dessa prog, iofs tycker jag att alla P kanaler utom P3 kan skrotas pga de sändet skit som de finansierar med mina skattepengar.

Håller med, P1 och P2 måste uteslutande rikta sig mot PRO.

P1 är fan kung

ring P1 är nog världshistoriens bästa program. Så jävla kul att lyssna på folk som ringer och gnäller. Humor på hög nivå!

Jag visste inte ens att P1 fanns kvar! P4 har jag hört, så även P2 men P1 trodde jag var borttaget sedan sisådär 10 år. Nåja, då gör det ingen skillnad då för vem fan lyssnar på det ändå? Ingen som INTE är kyrklig och har löständer antagligen.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg