Hej där :)

fannybanny

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2011
Hoj
Ninja 250R, 2009
Hej allesammans!

Har tagit mig tillräckligt med mod för att säga hej nu :tungan Har vart medlem en månad eller nåt men inte sagt hej ännu :rolleyes: men nu är det dags känner ja!

Jag är en tjej på 26 år i Stockholm och tog mc-kortet i oktober 2010, så känner mig fortfarande som en nybörjare, så ta de försiktigt när ni kör om mej :tungan... Är sambo med Tossloo för er som känner honom här på sporthoj...

Heja Tre Kronor!!! :tummenupp

Kör försiktigt där ute :)

Hejsan hejsan!

Välkommen till forumet! :tummenupp :banana

Hej och välkommen :) känner igen FannyBunny sen massa år tillbaka, typ när vi va 15-16 tror jag :D va du tillsammans med ngn DJ på typ P3 då eller nått? Eller vi kanske va 17-18 snarare, kmr inte ihåg :P hur som helst! Välkommen till dårhuset!

Edit: har för mig den snubben hette Frans/Frasse :) (sicket minne man har ^^) om det nu är du vill säga :P

Last edited:
tack alla :)

Hej å välkommen! :hej

Hade du inte skrivit att du va sambo så hade nog många fler sagt hej :hihi

haha, tack för att du sa hej iallafall :tungan

Hej och välkommen :) känner igen FannyBunny sen massa år tillbaka, typ när vi va 15-16 tror jag :D va du tillsammans med ngn DJ på typ P3 då eller nått? Eller vi kanske va 17-18 snarare, kmr inte ihåg :P hur som helst! Välkommen till dårhuset!

Edit: har för mig den snubben hette Frans/Frasse :) (sicket minne man har ^^) om det nu är du vill säga :P

Hehe, nää de va inte ja, inte va ja kommer ihåg ;)

Hehe ok :P allt stämde in så bra bara :P 85a, bagarmossen och Fannybunny :P va tvungen och fråga :P

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!