Hej där alla glada...

Varmt välkommen till dårarnas förlorade paradis! Som du nog märker blir folk lite... "Abstinenta" såhär under vintern:D Tonen på forumet (och nivån på humorn/humöret) brukar förbättras markant under hojmånaderna. Bry dig inte om folk som drygar sig, ta allt med en nypa salt och bit tillbaka så ska du se att du kommer trivas finfint! Återigen, välkommen!:tummenupp

Varmt välkommen till dårarnas förlorade paradis! Som du nog märker blir folk lite... "Abstinenta" såhär under vintern:D Tonen på forumet (och nivån på humorn/humöret) brukar förbättras markant under hojmånaderna. Bry dig inte om folk som drygar sig, ta allt med en nypa salt och bit tillbaka så ska du se att du kommer trivas finfint! Återigen, välkommen!:tummenupp

Tackar för välkomsthälsningen hehe
Vinter är inte något för hojåkare och har väl egentligen aldrig varit... Därför drar man ju ut på säsongen så länge det går.... Du såg signaturen min kanske? ;) Vad det gäller humör är nog alla lite så.... Själv ska jag överleva några veckor till innan våran säsong börjar i mitt område... Någon har redan servat sina hojar och tagit ut dem på "provtur" avis jag? Absolut!!! Ser verkligen fram till att lära känna denna miljön bättre och kommer fram dag för dag för å se vad som sker i djungeln på SH...

Ha en fortsatt fin kväll/natt!
/P

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien