Hej allihopa!

  • Thread starter Thread starter Socrates
  • Start date Start date
WIiiiieee

kan ju bara hälsa till er alla att jag och Socrates klarade våra uppskrivningar!
Halvvägs mot målet! :fyllisar :banana :fyllisar :banana
 
Kraschpucken skrev:
kan ju bara hälsa till er alla att jag och Socrates klarade våra uppskrivningar!
Halvvägs mot målet! :fyllisar :banana :fyllisar :banana
Grattis som fan, nu är det ännu närmre att du får köra vildkatten själv... Fast det har du la redan gjort ;)

Har du gjort några mods på henne eller?!
 
hållundan skrev:
Grattis som fan, nu är det ännu närmre att du får köra vildkatten själv... Fast det har du la redan gjort ;)

Har du gjort några mods på henne eller?!

Lite har jag hunnit köra men inte så mycket.. det underbara svenska vädret har varit i vägen :gnissla
jag ska nog försöka bygga en egen undertray i vinter, byta blinkers bak o grejer.. men inget allvarligt :rolleyes:
vill ju inte sabba "pärlan" :)
 
Kraschpucken skrev:
Lite har jag hunnit köra men inte så mycket.. det underbara svenska vädret har varit i vägen :gnissla
jag ska nog försöka bygga en egen undertray i vinter, byta blinkers bak o grejer.. men inget allvarligt :rolleyes:
vill ju inte sabba "pärlan" :)
Höhöhö, keep me updated! Rekommenderar som sagt tailriser eller s.k. "hundben". Det kan nog göra susen!
 
Kraschpucken skrev:
kan ju bara hälsa till er alla att jag och Socrates klarade våra uppskrivningar!
Halvvägs mot målet! :fyllisar :banana :fyllisar :banana


Oja! F*n va gött :banana

Du får hojta till när du får reda på din tid för uppkörning! Jag pratade med körskolan i går...kommer få veta min tid tidigast runt nyår :(

Men jag har ju annat att göra tills dess...t.ex köpa MC och utrustning...tänkte åka upp till Lelles MC och handla lite nu på rean.
Har bestämt mig för vilken hoj jag ska ha också, har tittat runt på olika trådar i forumet...och kommit fram till att min första tanke var rätt...det blir en CBR600 första säsongen nu...så jag lär mig hantera hojen ordentligt, och lär mig mina gränser :) Sen får det bli en Z1000
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top