Hej allihopa!

• Thread starter Thread starter Socrates
  • Start date Start date

Socrates

Guest
Tänkte bara säga hej!
Håller på att fixa kort...uppskrivning på Onsdag :)

Pejo skrev:
Tja, välkommen, och lycka till på onsdag!

Tackar...kan behövas I'm a bit :kocko Hatar att läsa...så jag bläddrade bara igenom MC-boken och hoppas på att det jag lärde mig när jag tog B-kort finns kvar någonstans i bakhuvudet

Socrates skrev:
Tackar...kan behövas I'm a bit :kocko Hatar att läsa...så jag bläddrade bara igenom MC-boken och hoppas på att det jag lärde mig när jag tog B-kort finns kvar någonstans i bakhuvudet

välkommen!

men du, läs lite till, hur kul är det att kugga på provet? Läs boken 2 gånger till så går det nog bra. Bara mc-boken?
Du måste läsa körkortsboken, det är där allt står.

Men iaf lycka till!

DJM skrev:
välkommen!

men du, läs lite till, hur kul är det att kugga på provet? Läs boken 2 gånger till så går det nog bra. Bara mc-boken?
Du måste läsa körkortsboken, det är där allt står.

Men iaf lycka till!

Tack! Jo, jag kanske skulle ta och läsa boken...blir ju inte roligare att läsa den efter att ha kuggat (Om jag nu skulle göra det)

Får sätta mig med en kanna kaffe i morgon och plöja igenom körkortsboken också. Har gjort teoriprovet (Sådant där som ska vara näst intill identiskt med det riktiga) x antal ggr på datorn nu, och det går bra.

Det är ju egentligen inte så svårt att motivera sig när man tänker på hur lycklig man kommer vara när man åker och hämtar sin första hoj :banana

Cyanid skrev:
välkommen in, välkommen in till min ölstuga som inte finns:D

Det var ett tag sedan man hörde den låten...

Trevligt med folk som säger välkommen :) Känns redan bra...kommer nog bli ganska aktiv här tror jag

ta mig tusan! jag skriver ju också upp på onsdag! :tomten
jag är säker på att vi klarar det lätt! sen är vi halvvägs :fyllisar

Kraschpucken skrev:
ta mig tusan! jag skriver ju också upp på onsdag! :tomten
jag är säker på att vi klarar det lätt! sen är vi halvvägs :fyllisar

Jasså? Lycka till för tusan! Tror också vi fixar det...du får rapportera här på SH sen så jag får veta hur det gick! Klarar jag det på Onsdag ska :fyllisar
Sen får man vänta tills April innan man fixar del 2. Ångrar att jag inte fixade det samtidigt som mitt B-kort :huvet

jag rapporterar direkt när jag kommer hem!
det blir till att beställa uppkörning så snabbt som möjligt o sen hoppas på att man kan klämma in lite lektioner på vårkanten!

Bra! :)

Jag har pratat med en körskola i Halmstad...dom så gott som lovade mig en bland dom första uppkörningarna så länge jag fixade teorin i år. Så det blir 2 veckor i halmstad...den första veckan blir att tokköra med körskolan, och andra veckan blir det ett spann med några dagar innan uppkörningen, ifall dom anser att jag behöver träna på något lite mer innan uppkörningen.

Tack allihopa! Ska försöka att göra er till lags och klara uppskrivningen :tummenupp

Om inte så hoppas jag på en tröstande kram från en söt MC-flicka :banana

Socrates skrev:
Tack allihopa! Ska försöka att göra er till lags och klara uppskrivningen :tummenupp

Om inte så hoppas jag på en tröstande kram från en söt MC-flicka :banana

Jag är ganska s0et du kan få en puss av mig!! Om du vill kan jag bära peruk om det känns bättre :hihi

prise skrev:
Jag är ganska s0et du kan få en puss av mig!! Om du vill kan jag bära peruk om det känns bättre :hihi

:lol Det kanske kan funka...om du har peruk och ett par fejk :tuttar

Och skulle det inte funka kan du ju helt enkelt köpa en hoj till mig så slipper jag betala den :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman