Hej allihop!

sarusrexus

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CB600FA -08
Nu har jag äntligen fått körkort och då tyckte jag att det var dags att registrera mig här. Ska väl erkänna att jag smygläst en hel del i "körkortstråden 2005" :tungan

Vi ses väl på vägarna i sommar ;) (om det skulle kunna sluta regna nån gång :4skrika )
 
Man får gratta till kortet!! :tummenupp
Får du hänga på marcus o oss på banorna med nu i sommar :tungan

Och snygg hoj du har på avataren :)
 
WASP skrev:
Man får gratta till kortet!! :tummenupp
Får du hänga på marcus o oss på banorna med nu i sommar :tungan

Och snygg hoj du har på avataren :)

Tack så mkt....visst ä den fin, kanske liiiiiiiiiiiiiiiiiiiite liten :va funderar på o byta upp mig nu när jag fått kortet :hihi

Får väl se när jag vågar ge mig ut o köra på bana...men nån gång ska de väl bli.
 
sarusrexus skrev:
Nu har jag äntligen fått körkort och då tyckte jag att det var dags att registrera mig här. Ska väl erkänna att jag smygläst en hel del i "körkortstråden 2005" :tungan

Vi ses väl på vägarna i sommar ;) (om det skulle kunna sluta regna nån gång :4skrika )

Grattis till körkortet :yoparty och välkommen :tummenupp
 
Grattis :banana :hoppa :rock

Kör säkert, ha kul och se upp för lasermannen... :tummenupp
 
Tack ska ni ha allihop :)

Ska ta o kolla om jag hittar det där caféet. Annars får de bli ett annat helt enkelt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top