Hej allihop, jag är också ny här... o dessutom en tjej

wildhoney

Black Rose Immortal
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
SV650s-06 säljes
Ville bara säga hej till alla mc-åkare! :)

Har nyss skaffat min första MC:en som jag håller på övningskör med nu, ska försöka ta kortet iår också.
Ha en bra dag allihop så hörs vi och ses... om inte ute på vägarna så säkert här på forumet ;-)

//W

Har nyss skaffat min första MC:en som jag håller på övningskör med nu, ska försöka ta kortet iår också.
Ha en bra dag allihop så hörs vi och ses... om inte ute på vägarna så säkert här på forumet ;-)

//W

Hejsan hej...:Rockbanan

Nej! Är det sant?! Ska jag hinna innan någon annan säger det?! Spännande nu...

Välkommen till dårarnas paradis! :tummenupp

Tillägger: Sjysst hojval! Du kommer inte ångra dig, möjligtvis bara byta upp dig till en 1000cc så småningom.

//W

Hej :)

Jag är med ny här, även om jag har smugit runt ett tag. Hojkort sen länge, dock ingen hoj för tillfället, men det kommer :tungan

Tillägger: Sjysst hojval! Du kommer inte ångra dig, möjligtvis bara byta upp dig till en 1000cc så småningom.

Som sagt, smugit runt en stund innan, så den insikten hade jag redan kommit till :D

Tack så mycket allihop! Hoppas att jag blir klokare genom att kolla lite här på SH :)
Jag kommer säkert fråga massa dumma frågor iom jag har inte så mkt koll ännu. Men ni verkar vara snälla och hjälpsamma så jag är inte så orolig ;)

//W
VÄLKOMEN HIT!:tummenupp

En gixxer eller en sv1000 är väl det som finns på listan, dvs om det inte blir prisras på ducce 1098 eller bimota först :tungan

SV:n! Tjöp!
Mötte en 1098 idag med bilen, och hade jag haft ett par lappar över så hade en sån också fått en plats i garaget, redigt snygg pjäs!
Lycka till med hojköpet!

/Bobby

Tack så mycket allihop! Hoppas att jag blir klokare genom att kolla lite här på SH :)
Jag kommer säkert fråga massa dumma frågor iom jag har inte så mkt koll ännu. Men ni verkar vara snälla och hjälpsamma så jag är inte så orolig ;)

klokare lär du inte bli, det är snarare så du bör se upp så att du inte förlorar det vett du eventuellt har för tillfället:tummenupp men om det inträffar så lär du ju passa desto bättre in här. det är ju trots allt, som sagt, DÅRARNAS PARADIS!!!:D :tummenupp :D :yoparty
förresten, välkommen hit:tungan

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul