Hej alla.

Josefin_J skrev:
Du kan va lugn du.
Tog inte det där så seriöst.
Är ändå inte här för å hitta ngn pojkvän, jag är här för å snacka hojar.


Haha, så där säger alla killar som skaffar hoj. Att de inte skaffar hoj för att hänga på korvmojjen och ragga tjejer. Det vet väl alla att egentligen finns det ingen kille som köper hoj av någon annan anledning än att impa på brudarna. De som påstår något annat vågar bara inte erkänna. :hihi :7peta
 
Josefin_J skrev:
Jag får väl göra som de flesta andra och också ta och säga hej.
**Hej**
Skriv gärna några rader i min gästbok.
Önskar er alla en skön säsong i år! :tummenupp

Jossan, håll dig till mig nu så ska jag se till att du kommer överleva åren här på forumet :rolleyes:
 
Bikerbitch skrev:
Jossan, håll dig till mig nu så ska jag se till att du kommer överleva åren här på forumet :rolleyes:

Tack. Det låter tryggt det. :)

**Kram på dig**
 
Firefly skrev:
Om så är fallet så låter det nog rätt kul när hon uttalar ditt nickname :hihi

Jo jag kan säga R. -RRRRrrrrrrrrrrrr.

Och resten av alfabetet också. :7peta
 
Josefin_J skrev:
Jo jag kan säga R. -RRRRrrrrrrrrrrrr.

Och resten av alfabetet också. :7peta
Såklart. Alla på detta forumet vet vikten av att kunna säga R..... RR....
Helst ska det det finnas så många R med som möjligt när man pratar om sin motorrrrrrrcykel..... Om det ärrrr en RRRRRRoadRRRRRRRacinghoj då såklarrrrrrt.

:7peta :tungan :hihi
 
Firefly skrev:
Såklart. Alla på detta forumet vet vikten av att kunna säga R..... RR....
Helst ska det det finnas så många R med som möjligt när man pratar om sin motorrrrrrrcykel..... Om det ärrrr en RRRRRRoadRRRRRRRacinghoj då såklarrrrrrt.

:7peta :tungan :hihi

Du har hajat hur det ligger till! Låter bra det!
**Trevlig kväll på dig** :)
 
Josefin: Avafan, du e ju skåning! Nice! Vi kommer säkert ses på vägarna förr eller senare :fakta
Välkommen till Radical Riders-forumsdelen där vi "hänger" och bestämmer träffar osv. :tummenupp
 
Kay skrev:
Josefin: Avafan, du e ju skåning! Nice! Vi kommer säkert ses på vägarna förr eller senare :fakta
Välkommen till Radical Riders-forumsdelen där vi "hänger" och bestämmer träffar osv. :tummenupp

Javisst är jag från Skåne!
Ja, vem vet!
Ska kika in på det forumet!!
Trevlig helg på dig :) .
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top