Nine-0
Ny medlem
Hej alla mc-fantaster! 

Jag heter Jacob, Ă€r 24 Ă„r gammal och bor i Kristianstad, SkĂ„ne. Jag har haft B-körkort i 6 Ă„r och nu Ă€r det Ă€ntligen dags att förverkliga drömmen om att köra MC!
Jag söker en handledare att övningsköra med â nĂ„gon som vill dela med sig av sin kunskap och hjĂ€lpa en nybörjare komma igĂ„ng.
Jag har:
KörkortstillstÄnd
Egen hjÀlm & MC-skor (mer utrustning pÄ gÄng!)
Massor av vilja, respekt och pepp!
Ingen egen MC Ànnu
Ingen tidigare erfarenhet (Ă€n!) â men jag Ă€r otroligt passionerad och lĂ€r mig snabbt
Mitt mĂ„l Ă€r att kunna öva mycket privat i sommar och ta mig framĂ„t i lugn takt men med stor motivation. Om du Ă€r en rutinerad förare som kan tĂ€nka dig att bli handledare, eller vet nĂ„gon som Ă€r det â fĂ„r du gĂ€rna höra av dig!
Tack för att du lĂ€ste â och kör försiktigt dĂ€r ute!

Jag heter Jacob, Àr 24 Är gammal och bor i Kristianstad, SkÄne. Jag har haft B-körkort i 6 Är och nu Àr det Àntligen dags att förverkliga drömmen om att köra MC!

Jag söker en handledare att övningsköra med â nĂ„gon som vill dela med sig av sin kunskap och hjĂ€lpa en nybörjare komma igĂ„ng.
Jag har:

Mitt mĂ„l Ă€r att kunna öva mycket privat i sommar och ta mig framĂ„t i lugn takt men med stor motivation. Om du Ă€r en rutinerad förare som kan tĂ€nka dig att bli handledare, eller vet nĂ„gon som Ă€r det â fĂ„r du gĂ€rna höra av dig!

Tack för att du lĂ€ste â och kör försiktigt dĂ€r ute!