Schnell
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 22 Jan 2015
- Hoj
- FZ1N-07. Sålda: FJR1300AE-14, R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
Hallå hallå! 
Lite om mig.
Grabb på 21. Började med 125:an vid 16 och var en av de med tur som hann ta A begränsat innan de nya reglerna kom.
Varit inne och läst nästan dagligen i flera år och kände att jag väntat med konto länge nog. Så nu är jag här.
Vintern är som vanligt olidlig så youtubekontot är fyllt med mc-vids för att hålla abstinensen på någorlunda sund nivå. men snart kommer våren hehe!
Ha de fint! =)

Lite om mig.
Grabb på 21. Började med 125:an vid 16 och var en av de med tur som hann ta A begränsat innan de nya reglerna kom.

Varit inne och läst nästan dagligen i flera år och kände att jag väntat med konto länge nog. Så nu är jag här.
Vintern är som vanligt olidlig så youtubekontot är fyllt med mc-vids för att hålla abstinensen på någorlunda sund nivå. men snart kommer våren hehe!
Ha de fint! =)

Jag ser personligen bara fördelar med de nya A2 reglerna! Mer kraft förfan!
Dock inte helt inne i för/nackdelar, så ska inte säga allt för mycket! 
Trodde stenhårt på att nu när jag tar A2 i sommar så övergår det automatiskt till tung när jag fyller 20... Gällde visst bara A-begränsad...
Enligt bekanta så behövs det iallafall bara uppkörning nu för A2 (Har redan A1), och därmed inget teoriprov osv, utan enbart uppkörningen. Gäller det sen från A2 till A? Alltså att det bara krävs uppkörning och inga nya teoriprov. 
du körde gamla goa precis som jag