Hej alla glada!

Lillsven skrev:
Det är väl heller inte ett acceptabelt beteende att registrera sig på en sida och välja att identifiera sig som ett par bröst.

Vad är det för nivå? Vilka poäng hoppas man plocka på den sortens bild?

Det står inget om det i regelverket så vitt jag kan se, men visst håller jag med dig. Fast det berättigar ändå inte att det är okej att skriva dessa löjliga "Ligga?" inlägg.

Det är väl heller inte ett acceptabelt beteende att registrera sig på en sida och välja att identifiera sig som ett par bröst.

Vad är det för nivå? Vilka poäng hoppas man plocka på den sortens bild?
En stor majoritet av brudarna här har utmanande bilder på sig själva, minst snygg ansiktsbild. Andelen icke hojägare är nog störst bland brudarna också... Det ser lite annorlunda ut bland oss män...

HAHAHAHAHAH Ja det måste bara sägas att i detta forum får alla plats........helt otroligt vilka komentarer och svar... hihihihihihihi. I dag blev det en liten tur me mcn äntligen.

Lägg ner det där uttrycket. Det är inte ett acceptabelt beteende.
Man hälsar inte en ny medlem välkommen på det viset.

Du menar "hjärtligen välkommen"? Nej nu när du säger det så... usch... det låter verkligen inget vidare... förlåt... jag vet inte vad som flög i mig...! :Bugar

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard