Hej å Grattis!

Frusch

Ååhhh nej nu blir det trubbel
Gick med
15 Aug 2004
Ort
Linköping
Hoj
cbr 600
Hej å Grattis till mig! Greja kortet härrom dan, tänkte förgylla det hela genom att bli medlem på denna eminenta sida ^^ :tummenupp
 
Grattis och välkommen!

(Du var inte ute och åkte i Johannelund vid sex-tiden ikväll? Var en CBR iaf, men det kan väl iofs ha varit vem som helst. Iaf strongt jobbat att ge sig ut och åka såhär års! :tummenupp )
 
Johannelund!

Syss skrev:
Grattis och välkommen!

(Du var inte ute och åkte i Johannelund vid sex-tiden ikväll? Var en CBR iaf, men det kan väl iofs ha varit vem som helst. Iaf strongt jobbat att ge sig ut och åka såhär års! :tummenupp )

Jo d var alldeles säkert jag, åker som en tok iaf månaden ut! :yoparty
Lite tråkigt att alla man träffar ska åka å bädda in hojen för vintern !
 
Frusch skrev:
Jo d var alldeles säkert jag, åker som en tok iaf månaden ut! :yoparty
Lite tråkigt att alla man träffar ska åka å bädda in hojen för vintern !
Grattis! Här har du en som inte bäddar in hojen föränn frosten lägger sig och det är is på vägarna! :)

EDIT: Kolla in denna tråd, där hittar du likasinnade: Sporthoj i Linköping-tråden
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top