Hehheheh

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
tjena va görs daq? har uppkörong 1 juni hoppas fan i mig ja klarar det :)= vad har nui sporthojjare gjotr ikväll? :D hej svejs :tuttar

marcus_136 skrev:
tjena va görs daq? har uppkörong 1 juni hoppas fan i mig ja klarar det :)= vad har nui sporthojjare gjotr ikväll? :D hej svejs :tuttar

INgentin specIällt,Varit OKK kolat på gostrajders hemsajt..ska bestäla en film tror jag,om inte du kan mäjla den på lunar åt mig=?

Imorgon ska jag på me 70 kubbe på min zyndapp.

:rofl :rofl :rofl hehe :) , men ni undrar faktist över en sak , man får använda bakbromsen vid garagevändning leler hur ?

marcus_136 skrev:
ja ha kjört ofroad-håj i regnet d va rolit,,,, sen ha ja prova mitt ny köpta skinn ställ framför spegeln de satt som en smäck de e svart precis som gost riders ställ,,,,,,,, i morrn ska ja kjöra min trippple om d e chusst väder lr om de e dålit väder så ska ja mäcka me min ofroad håj.

marcus_136 skrev:
HAHAH ;) men jag undrar faktist om man får använda bakbromsen vid garagesväng på uppköringnen , vaddå tar ingen mig seriöst :tuttar :tummenupp :D :arsele
Ja, självklart, men du får inte ligga och fegköra med bromsen som aktivt hjälpmedel, men om det rullar på lite för snabbt in i svängen så kan du justera lite fint med bromsen, men i huvudsak skall du använda koppling/gas.

sgtpepper skrev:
Ja, självklart, men du får inte ligga och fegköra med bromsen som aktivt hjälpmedel, men om det rullar på lite för snabbt in i svängen så kan du justera lite fint med bromsen, men i huvudsak skall du använda koppling/gas.

Översätter till marcus:

Azzå jA, ZjÄlvklajt, men du FåR inte ligga å feGKöRa Me bromzeN zom AKtivt HJäLpmedEl, mEn om typ d rULlAr på liTe typ För ZNabbt in I zVäNgen Zå typ kAN typ dU typ juztEra lITe fINt Me bromzEn, men I HUvUdZAK typ ZkAll du använda typ KoPpLing/gaz..... *ler*

Okej tack, nu blev ja lite moppefucko stämplad eller hur :D no harmony , ses

hahaha :) ajja , tro va ni vill :rofl kan låta lite komiskt garva som fan när jag såg vad han hade skrivit , men ses :D

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back