Hehheheh

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
tjena va görs daq? har uppkörong 1 juni hoppas fan i mig ja klarar det :)= vad har nui sporthojjare gjotr ikväll? :D hej svejs :tuttar

marcus_136 skrev:
tjena va görs daq? har uppkörong 1 juni hoppas fan i mig ja klarar det :)= vad har nui sporthojjare gjotr ikväll? :D hej svejs :tuttar

INgentin specIällt,Varit OKK kolat på gostrajders hemsajt..ska bestäla en film tror jag,om inte du kan mäjla den på lunar åt mig=?

Imorgon ska jag på me 70 kubbe på min zyndapp.

:rofl :rofl :rofl hehe :) , men ni undrar faktist över en sak , man får använda bakbromsen vid garagevändning leler hur ?

marcus_136 skrev:
ja ha kjört ofroad-håj i regnet d va rolit,,,, sen ha ja prova mitt ny köpta skinn ställ framför spegeln de satt som en smäck de e svart precis som gost riders ställ,,,,,,,, i morrn ska ja kjöra min trippple om d e chusst väder lr om de e dålit väder så ska ja mäcka me min ofroad håj.

marcus_136 skrev:
HAHAH ;) men jag undrar faktist om man får använda bakbromsen vid garagesväng på uppköringnen , vaddå tar ingen mig seriöst :tuttar :tummenupp :D :arsele
Ja, självklart, men du får inte ligga och fegköra med bromsen som aktivt hjälpmedel, men om det rullar på lite för snabbt in i svängen så kan du justera lite fint med bromsen, men i huvudsak skall du använda koppling/gas.

sgtpepper skrev:
Ja, självklart, men du får inte ligga och fegköra med bromsen som aktivt hjälpmedel, men om det rullar på lite för snabbt in i svängen så kan du justera lite fint med bromsen, men i huvudsak skall du använda koppling/gas.

Översätter till marcus:

Azzå jA, ZjÄlvklajt, men du FåR inte ligga å feGKöRa Me bromzeN zom AKtivt HJäLpmedEl, mEn om typ d rULlAr på liTe typ För ZNabbt in I zVäNgen Zå typ kAN typ dU typ juztEra lITe fINt Me bromzEn, men I HUvUdZAK typ ZkAll du använda typ KoPpLing/gaz..... *ler*

Okej tack, nu blev ja lite moppefucko stämplad eller hur :D no harmony , ses

hahaha :) ajja , tro va ni vill :rofl kan låta lite komiskt garva som fan när jag såg vad han hade skrivit , men ses :D

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen