marcus_136
Rockstar
tjena va görs daq? har uppkörong 1 juni hoppas fan i mig ja klarar det
= vad har nui sporthojjare gjotr ikväll?
hej svejs 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

marcus_136 skrev:tjena va görs daq? har uppkörong 1 juni hoppas fan i mig ja klarar det= vad har nui sporthojjare gjotr ikväll?
hej svejs
![]()
hehe 
marcus_136 skrev:![]()
![]()
hehe
, men ni undrar faktist över en sak , man får använda bakbromsen vid garagevändning leler hur ?
Nisse Järnet skrev:Hahahaweee
![]()

ja ha kjört ofroad-håj i regnet d va rolit,,,, sen ha ja prova mitt ny köpta skinn ställ framför spegeln de satt som en smäck de e svart precis som gost riders ställ,,,,,,,, i morrn ska ja kjöra min trippple om d e chusst väder lr om de e dålit väder så ska ja mäcka me min ofroad håj.marcus_136 skrev:tjena va görs daq? har uppkörong 1 juni hoppas fan i mig ja klarar det= vad har nui sporthojjare gjotr ikväll?
hej svejs
![]()
Ja, självklart, men du får inte ligga och fegköra med bromsen som aktivt hjälpmedel, men om det rullar på lite för snabbt in i svängen så kan du justera lite fint med bromsen, men i huvudsak skall du använda koppling/gas.marcus_136 skrev:HAHAHmen jag undrar faktist om man får använda bakbromsen vid garagesväng på uppköringnen , vaddå tar ingen mig seriöst
![]()
![]()
![]()
![]()
sgtpepper skrev:Ja, självklart, men du får inte ligga och fegköra med bromsen som aktivt hjälpmedel, men om det rullar på lite för snabbt in i svängen så kan du justera lite fint med bromsen, men i huvudsak skall du använda koppling/gas.
marcus_136 skrev:Okej tack, nu blev ja lite moppefucko stämplad eller hurno harmony , ses

kan låta lite komiskt garva som fan när jag såg vad han hade skrivit , men ses |
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|