Hehe

Okej tack så mkt hur går en 2 takt STRYPT ungefär? lixom är det ändå tillräckligt power? Är lite feg av mig när det gäller trimmning lämnligen..

Beror på vad för hoj.

Generellt sett så kanske man kan säga att de svagare går bättre strypta än de starkare.

Okej tack så mkt hur går en 2 takt STRYPT ungefär? lixom är det ändå tillräckligt power? Är lite feg av mig när det gäller trimmning lämnligen..

Tillräckligt med power för att dra äldre bilar, alla sorters moppar och EPA-traktorer i accet iaf. De kan jag säga av egen erfarenhet och min DT är strypt i topplocket och köken.:tummenupp

Beror på vad för hoj.

Generellt sett så kanske man kan säga att de svagare går bättre strypta än de starkare.

Okej :) tack så mycket har fått reda på mkt tack vare denna tråden x) Det är jävligt schysst att få info så snabbt också i love this site <3 =)

Hahaha!
För det första vafan sitter du här o spelar Allan när du har 2 JeTtestOra värstingvärstinghojjar?
För det andra, så slutar vi spamma ner tråden.
Känns meningslöst att diskutera med nån som tror att alla 2hjuliga motorcyklar kostar lika mycket.
Finns/Fanns massvis med KTMer som låg uppe i samma prisklass som GG, så tro inte att "ni" KTMare är nån sorts gudagossar som skänker era hojjar till bättre behövande!
Ta o jämför skicket i dom KTMerna du la upp och GG'n du sågade.

Ska bli intressant o se vad du begär för dina hojjar när det är dags.

Verkligen värstinghojar jag har, eller inte. :rolleyes:

Ja klart det finns i samma prisklass, fast de är ju 1-2 år nyare, och de kostade lika mycket som en GG när de var nya.

Jag kommer inte sälja mina hojar, jag är nöjd med dem så...

Gasgasen har alltid stått högt. Iaf GG sm 125 alla andra gg sjunker däremot i normal takt. Vissa lite väl fort. Så länge folk betalar så sätter ju säljarna priserna så är det bara.

Verkligen värstinghojar jag har, eller inte. :rolleyes:

Ja klart det finns i samma prisklass, fast de är ju 1-2 år nyare, och de kostade lika mycket som en GG när de var nya.

Jag kommer inte sälja mina hojar, jag är nöjd med dem så...

Dummaste jag hört:dummer

min dtr toppar 125-130 och då har jag bara ställt om ypvs:en inte bytt nått eller lagt ut extra pengar på delar.

men när jag trimmar min ska jag nog dreva för accelration efter som den redan känns lite jobbig vid 130. nöjer mej med den hastigheten men vill ha starkare hoj te sommarn

DT är en slitvarg som går o lita på.
PERFEKT nybörjarhoj.
Dock lite svampig fjädring. specielt om man e lite stor i växten ;)

Vad ska du ha hojen till?
Hur långt har du till typ skolan? Hur ser vägen ut?

Risken att åka dit för trimmning av lätt MC är väldigt liten (även om två st på forumet precis har blivit straffade för just det men iaf)

Min dt jag hade var strypt i kröken och topplocket (fast det är bara skitsnack, det finns inte äns nått "orginal" lock att köpa) den toppade 90 men all effekt på bottenvarv... av med pluggen i kröken och ställa om YPVS:en (avgasventil) så toppa den 140 och gick klockrent.

Är det helt ny du är ute efter?
Kan du meka? typ byta kolv och så?

// David

Vad ska du ha hojen till?
Hur långt har du till typ skolan? Hur ser vägen ut?

Risken att åka dit för trimmning av lätt MC är väldigt liten (även om två st på forumet precis har blivit straffade för just det men iaf)

Min dt jag hade var strypt i kröken och topplocket (fast det är bara skitsnack, det finns inte äns nått "orginal" lock att köpa) den toppade 90 men all effekt på bottenvarv... av med pluggen i kröken och ställa om YPVS:en (avgasventil) så toppa den 140 och gick klockrent.

Är det helt ny du är ute efter?
Kan du meka? typ byta kolv och så?

// David

Alltså min pappa ska lära mig när jag väl skaffat en för lite svårt o meka med min skoter...
Men min fader är bra på sånt har ca 6km till skolan och det är inte en ända grusväg är vanlig väg typ...
och jag kmr nog strypa av fordonet förr eller senare..använda den till pendling och ha kul på vardags kvällarna och helgerna :D så vill kunna köra på väg OCH busa

Alltså min pappa ska lära mig när jag väl skaffat en för lite svårt o meka med min skoter...
Men min fader är bra på sånt har ca 6km till skolan och det är inte en ända grusväg är vanlig väg typ...
och jag kmr nog strypa av fordonet förr eller senare..använda den till pendling och ha kul på vardags kvällarna och helgerna :D så vill kunna köra på väg OCH busa

En DT kräver väldigt lite mek och är väl inte så speciellt svårmekad

YPVSen kan vara lite klurig iofs

Den går bra strypt, enligt mig, och antagligen bättre ostrypt
Skitbra hoj, kanske lite dålig fjädring o högvikt för endurospåret men :rolleyes:

En DT kräver väldigt lite mek och är väl inte så speciellt svårmekad

YPVSen kan vara lite klurig iofs

Den går bra strypt, enligt mig, och antagligen bättre ostrypt
Skitbra hoj, kanske lite dålig fjädring o högvikt för endurospåret men :rolleyes:

jag e rätt stor vuxen av mig både lång och fet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...