Dålig bestyckning tror jag inte auktoriserad verkstad rekomenderar. Varför skulle det var dåligt? Förutom effektförlust?Aldrig bra att köra med för fett bestyckning...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dålig bestyckning tror jag inte auktoriserad verkstad rekomenderar. Varför skulle det var dåligt? Förutom effektförlust?Aldrig bra att köra med för fett bestyckning...
Dålig bestyckning tror jag inte auktoriserad verkstad rekomenderar. Varför skulle det var dåligt? Förutom effektförlust?
Dålig bestyckning tror jag inte auktoriserad verkstad rekomenderar. Varför skulle det var dåligt? Förutom effektförlust?
Strypt orkar väl dtn upp i 110-120 ungefär, ostrypt 140 nånstans, beror ju lite på drevning osv.
Men jag skulle nog rekomendera en qvarna eller liknande om du har råd, man kan ha lite mer skoj me dom.
140... då jävlar är du bra skitinödig och saknar morsan ordentligt..... även om det är en dt tror jag inte de skiljer så jävla mkt.
mätaren på min visar helt åt helvete men lyckas man komma upp på 6an och varva ur ordentligt (vilket är svårare än man tror) med orginaldrevningen så kanske den gör 130.
ner en kugg fram så är den betydligt lättare att varva ur och toppar kanske 120 minus några km. är dock bra mkt rappare.
som jag kör nu med motardhjul och 13/42 så toppar den inte mkt men det är fan så skojhar inte kört med hastighetsmätare än men jag tror fan inte den gör mer än 100^^ men de skiter jag i för det är sjukt skoj att köra
och vad det gäller delar till crm är de väl inga ben? det som inte finns är bara att slå på nsr så är det oftast samma grejer. finns mycket begagnat oxå.
kåpor och sånt kraffs kan dock va svårt. men vem fan vill ha orginalkåpor till en crm? lödkolv, spackel och lite sprayfärg om olyckan är framme så ser hon ut som ny igen.
Så du menar att dt:ns top hastighet är 120? om man då säger en LÅNG raktsräcka och hinner få upp till 6:ans växel? med cross däck? eller för jag hängde inte riktigt med x)
46000 för en 4 år gammal 125a.
46000 för en 4 år gammal 125a.![]()
Fråga: Är du dum i huvudet?
Det har ju redan bevisats tidigare.
Menar du på allvar att den skulle vara värd det?Fråga: Är du dum i huvudet?
Menar du på allvar att den skulle vara värd det?
Edit:
21k mindre: http://www.blocket.se/vi/14863119.htm?ca=23_10_s
Sm kit hittar man beggat för 6-7k till denna: http://www.blocket.se/vi/14993020.htm?ca=23_10_s
Kvittar om den är uttagen 06, det är fortfarande en 04.Ja, det menar jag.
Förstår inte varför den skulle kosta så himla mkt mindre som du säger, uttagen 06 så det är ju samma modell som 06an.
Sedan kanske du missade att den är helt nyrenoverad?
KTMerna var mkt fina. Men leta upp en GasGas SM i samma prisklass då o visa mig istället!
Kvittar om den är uttagen 06, det är fortfarande en 04.
Att den är renoverad kan kvitta, det ska göras på sånna hojar.
Det finns nog ingen GG i den prisklassen, ägarna verkar ju tro att deras hojar är gjorda av guld.
Haha, blev du putt nu?Hahaha!
För det första vafan sitter du här o spelar Allan när du har 2 JeTtestOra värstingvärstinghojjar?
För det andra, så slutar vi spamma ner tråden.
Känns meningslöst att diskutera med nån som tror att alla 2hjuliga motorcyklar kostar lika mycket.
Finns/Fanns massvis med KTMer som låg uppe i samma prisklass som GG, så tro inte att "ni" KTMare är nån sorts gudagossar som skänker era hojjar till bättre behövande!
Ta o jämför skicket i dom KTMerna du la upp och GG'n du sågade.
Ska bli intressant o se vad du begär för dina hojjar när det är dags.
Saxat från en annan tråd.
Avstrypning av GASGAS 125 SM
Det sitter 3st strypningar i gas gas 125 sm.
1: Den första sitter i luftrenaren, och är en grå plast skiva med hål i av olika storlek. Denna sitter innanför luftfiltret, så detta måste också av för att du ska hitta den.
2: Ovanför expansionskammarens anslutning till cylindern sitter ett lock med en skruv nästan i mitten, och 4skruvar, 1 i varje hörna. Skruva loss de i hörnorna och vrid luckan 1/2 varv och skruva tillbaka det igen( detta gör att avgasporten kan öppnas fullt).
3: Om hojen är strypt av din återförsäljare, ska det även sitta en "katalysator" i expansionskammaren, i direkt anslutning till cylindern. Denna är det dock många som valt att inte montera, då mc´n gått alldeles för dåligt med denna i.
--------------------------------------------------------------------------------
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |