HEHE ja nu var teorin klar!!!!!!

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Ort
Valbo
Hoj
Hogtech
Klarade teorin idag 54 rätt av 70 möjliga är lykligaste i hela landet just nu tror jag jippi!!! så nu har jag skrivit upp mig för uppkörning i gävle jag står som 3 på uppkörningen men nu lär man ju ut och köra så mycket som möjligt för nu kan man slänga dom där jävla bökerna ska alldrig läsa med teori igen nu äre bara att inrikta sig på körningen som sagt!!! jippi hehehe
 
Grattis! Satsa stenhårt på körningen nu!


Men.... snälla du, lär dig skriva med punkt!
 
Grattis..men du det är av 65 möjliga för 5 av frågorna är "test" frågor som dom skall kolla om dom platsar i nästa års test..
 
Grattis, det var lite på gränsen :tungan ,52 är gränsen eller ?

Själv skrev man upp för MC i slutet på Jan, var nog inte många som gjorde det, det var mest bara för att se om jag skulle klara det utan att läsa så mycket innan.

Jag skrev inte pärmar eller något, jag skummade igenom mc boken lite bara.
Har man redan körkort sedan tidigare så kan man förhoppningsvis redan trafikreglerna.

Och vad gäller mc frågorna på teoriprovet så räcker det med att ha lite koll på hur en mc fungerar så bör man klara det.

En fråga var te.x vart svinglagret sitter, dom hade dom typ 4 pilar som pekade på
*Blinkersreglaget
*Motorn
*Svinglagret
*Nummerskylten

:rofl :rofl :rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top