Heeej allihopa!

Tröttnat på att käka frukost själv kanske???
Men det där med rr får jag inte ihop?
Kanske jag som är lite :3freak
 
Hej alla snälla människor! Mitt lilla problem har REDAN fixat sig! *glad* Helt otroligt! Tack RedBaron för hjälpen! Jepp, då är det upp till bevis nu då! Eller hur Maverick_ou812? Ahlalalala
 
guruville skrev:
Tröttnat på att käka frukost själv kanske???
Men det där med rr får jag inte ihop?
Kanske jag som är lite :3freak

Du fick lite hjälp av Maverick_ou812 ser jag. Och det är ju klart det är tråkit att äta frukost själv... Tur man har en dotter som håller en sällskap ibland iaf, annars hade jag blivit :kocko
 
Maverick_ou812 skrev:
Hej Bejb! :tuttar :hoppa
Tur att man har förmågan att övertala va...?
Tror du kommer att triva alldeles utmärkt här i dårarnas värld.
Håll koll på Radical Riders delen och R o H delen, det mesta som händer i Skåne händer där!

TT = TisdagsTuran från HBG är en mycket trevlig upplevelse.
Onsdagsgazzet startar från Statoil i Staffanstorp och är alltså på himmaplan, häng på! :banana

Vi ses o hörs! :pannkyss

Får nog passa på att tacka dig åxå som sparkade på mig! :pannkyss
 
Ok nu fattar jag vad rr menas. Synd att vi inte har nå´t liknande häromkring varberg :(
 
Tjenare

Ju fler vi är tillsammans :yoparty

Här är en till ny Skåning. Måste erkänna att även jag är gammal ridtjej fast jag har inte kommit upp till den mogna åldern att jag slutat. Fast numera blir det bara ridskola för jag vill hinna med lite annat också.

Hästkrafter är aldrig fel men bäst är det om de har två hjul eller fyra ben.

Hoppas vi ses på någon träff någon gång.
 
Hej! Hälsa Tiffany från mig! Ska du uppåt nåt så hör av dig...
 
Hej hej och välkommen! Alltid kul med ett nytt trevligt ansikte och så är det ju en tjej :D Vi ses på vägarna!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top