Heeeej Skåne! Tips på trevlig krog i Malmö?

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
God afton!

Jo, det bidde som så att jag hux flux kommer befinna mig i Malmö imorgon, och då blir det nog säkerligen som så att vi kommer prova på utelivet och ha lite galej (istället för att ratta in A-ekonomi på hotell-TV:n och äta dyra jordnötter). Dock har jag fasligt dålig koll på detta vad det gäller utgång syd. Det vi är ute efter är väl nån typ av krog som inte är så fasansfullt pinne-i-röven, utan avslappnad och trevlig, gärna med lite dans och galej och ståhej, gärna svettig sextiotals-soul och likande, fast så länge folk är glada så går det lika bra med Wienervals eller tysk eurodisco!

Är det någon som kan dra nåt tips på rak arm sådär så vore det väldans bussigt!

Och så lite MC-relaterat då: Fan vad jag gillar nya Ninjan.

/perris

Herreguuuud....en årgångsboende här nere? :3freak

Nåja...:D

Du kan bl.a gå på:

Heartbreak Hotel
Etage
Harrys
Privé
Fagans
Skeppsbron 5

Hahaha! Nä, gör du stan! :tummenupp
Kan inte följa med och guida då jag har mina barn så du får klara dig själv! :)

Hahaha! Nä, gör du stan! :tummenupp
Kan inte följa med och guida då jag har mina barn så du får klara dig själv! :)
Det ska nog lösa sig, jag kan ändå ett par ord skånska! :-D Har jag inte loggat in förrens måndag får ni väl ge er ut och dragga efter kajerna efter en gnällig drasut som ligger och guppar och gnylar efter kviiiiiiiiiinnor å viiiin på bredaste Närke-mål :-)

/perris

Siktas det på bäckenboxning ?
Tjao, mjauuu, däe äe väel alltiyd träevligt å sou!

Inga problem de där inte, jag kan det där serru! Glider bara fram i mina nyputsade dansmackor, nystruken plyschkrage och min herrgårdsvaxade plädmustasch, doppar fingret lite freudianskt i coctailglaset och berättar med blicken i taket att min pappa har två gröna traktorer hemma. De faller.

/perris

Herreguuuud....en årgångsboende här nere? :3freak

Nåja...:D

Du kan bl.a gå på:

Heartbreak Hotel
Etage
Harrys
Privé
Fagans
Skeppsbron 5

Heartbreak Hotel- köttmarknad, +45 flåsar dig i örat om du vill blåsa i hennes fladdermus
Etage- dvs slitage, desperata singelmammor som absolut inte avslöjar att de har 2 kids där hemma
Harrys-ok ibland, annars likt Etage
Privé- för alla mellan 18-20 år, brats wannabe
Fagans- Alla snackar med alla
Skeppsbron 5- styvt folk, störst bröst vinner, såväl killar som tjejer.

min reflektion över ställena......
Dvs Fagans.... Irlänsk bar, god öl och whiskey (eller Jonny?) alla snackar med alla 18-78 år och kan bli bra ös med rätt liveband som det ofta är... dock inget disko och raggningsfaktorn är låg om man inte kan linedans eller steppa!

But that´s just me.....:rolleyes:
Lycka till!!:tummenupp

Last edited:
Uppdaterad

Heartbreak Hotel - Bara om man är för full och inte kommer in någon annan stans.
Etage
Harrys
Privé
Fagans
Skeppsbron 5

Uppdaterad

Heartbreak Hotel - Bara om man är för full och inte kommer in någon annan stans.
Etage
Harrys
Privé
Fagans
Skeppsbron 2 alt. Club Skeppsbron
http://www.clubskeppsbron.com/index2.htm
(Ett av mina gamla vattenhål, måste försvaras, dock inget om man inte gillar Malmös svar på Stureplan)

Ska man ta nåt av ovanstående så ger jag förslaget Fagans

Last edited:
Väntar på rapport och betygssättning!!:D :tuttar
Hehehe! Mja, det bidde inget hjärtekrossarhak inte. Fast det roliga var att även folk på gatan som vi frågade varnade oss för stället, men inte fan hittade vi dit i stormen. Nu blev man ju faktiskt uppriktigt nyfiken på vad det är för galet ställe som ingen vill gå på men som tydligen ändå går runt. Men det får bli nästa gång! :-)

/perris

Hehehe! Mja, det bidde inget hjärtekrossarhak inte. Fast det roliga var att även folk på gatan som vi frågade varnade oss för stället, men inte fan hittade vi dit i stormen. Nu blev man ju faktiskt uppriktigt nyfiken på vad det är för galet ställe som ingen vill gå på men som tydligen ändå går runt. Men det får bli nästa gång! :-)

/perris

Tror nog att problemet är att stället inte är galet, utan snarare tragiskt.

Tror nog att problemet är att stället inte är galet, utan snarare tragiskt.

Ja till Heartbreak går man verkligen bara om man inte blir insläppt på andra ställen alternativt man misslyckades kapitalt med kvartitre reggandet på något annat ställe.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park