hedra röris med kortege

GixxerLord

COG Vs Locust =Hell of a War
Gick med
28 Jan 2007
Ort
Löddeköpinge
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2
Jag och speedgirl tänkte att vi skulle hedra vår vän Patrik (Röris) med en kortege i samband med begravningen!! ni kan väl skriva om ni e intresserade att köra och hedra vår mc broder!!

vet ej när begravningen e än men skriver när jag vet!!

R.I.P Patrik!!
 

Biohazard

BKK-instruktör
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Skåneland
Hoj
Nightrod
Jag är helt klart med, om jag är ledig. Vet ett par mc-bröder till som nog också gärna hänger på.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Ajm on! Beror ju lite på när det är.
 

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Skåneland med Tazadar
Hoj
Ducati 848 -10
Som sagt var vet vi än så länge inte när begravningen kommer att hållas men jag eller Gixxerlord kommer med mer info.....
Är det någon som har några förslag på hur vi ska göra i samband med kortegen så lägg gärna in lite ideér.....

Jag kom att tänka på en sak......kan man gå på begravning i skinnställ? Detta är inte något som jag har gjort innan så där är lite småsaker som kommer upp.....
Sen måste jag ta reda på hur många som kan komma till begravningen. Det är ju något som Bandittjej får avgöra.

Ta hand om er och hör av er om ni undrar över något....
 

Bandittjej

jag vill inte ha vinter
Gick med
18 Jul 2006
Ort
(med röris) på landet
Hoj
Bandit 1200 S
Som sagt var vet vi än så länge inte när begravningen kommer att hållas men jag eller Gixxerlord kommer med mer info.....
Är det någon som har några förslag på hur vi ska göra i samband med kortegen så lägg gärna in lite ideér.....

Jag kom att tänka på en sak......kan man gå på begravning i skinnställ? Detta är inte något som jag har gjort innan så där är lite småsaker som kommer upp.....
Sen måste jag ta reda på hur många som kan komma till begravningen. Det är ju något som Bandittjej får avgöra.

Ta hand om er och hör av er om ni undrar över något....

Klart ni ska ha skinnställen i kyrkan, patrik ska ha sitt. Hur många vet jag inte, är där inte sittplats till alla får väl någon stå. Alla som vill komma är välkomna
 

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Skåneland med Tazadar
Hoj
Ducati 848 -10
Med tanke på att vi kommer att köra hoj så kan det ju bli svårt att köra med blommor så därför tänkte jag att de som vill kan få sätta in pengar på ett bankkonto.
Sen ordnar jag en krans och ett band med våra namn på, samt leveransen.

Bankkontot är inte färdigt än men kommer att läggas upp i denna tråd på torsdag kväll efter ett besök på banken.

Mer information angående betalningen och hur vi ska gå tillväga kommer också på torsdag.


Förresten.....bandet på kransen.....vill ni ha era namn, era nick eller bara typ "dina vänner från sporthoj.com"

Vilket är mest passande?

(det är mycket att tänka på så jag hoppas att ni har förståelse för om det blir komplicerat här)
 

GixxerLord

COG Vs Locust =Hell of a War
Gick med
28 Jan 2007
Ort
Löddeköpinge
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2
den dagen kommer vi alla samlas på motorsport i Landskrona.
men vi återkommer senare med tid och datum.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Ska göra allt jag kan för att komma.

@JKay, du vet hur du når mig, snälla meddela mig besked. Jag kommer att vara borta ett tag.

Jag meddelar dig!



Förresten.....bandet på kransen.....vill ni ha era namn, era nick eller bara typ "dina vänner från sporthoj.com"

Vilket är mest passande?

(det är mycket att tänka på så jag hoppas att ni har förståelse för om det blir komplicerat här)

Jag för min del gillar mer idén med våra nick. Med tanke på att dem flesta känner varandra via nick så anser jag att vördnaden ligger högre än med riktiga namn.

EDIT: Jävla klump i halsen....:(
 
Last edited:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Skåneland med Tazadar
Hoj
Ducati 848 -10
Jag meddelar dig!



Jag för min del gillar mer idén med våra nick. Med tanke på att dem flesta känner varandra via nick så anser jag att vördnaden ligger högre än med riktiga namn.

EDIT: Jävla klump i halsen....:(


Ja jag anser också att nicknamnen är bäst...
Kontonumret till blommorna kommer imorgon kväll.
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top