Hedra en aktad Medlem

Var ska jag placera Warriors-pengarna?

• Antal röstningar
    0
Cancerfonden.

En fin gest tycker jag. Jag själv ska börja bli blodgivare och försöka donera pengar till canceronden.
Är det inte Uppsalagänget som brukar gå tillsammans var tredje månad? Kanske göra något sånt här i sthlm?

Muf Såklart!

kling kling (glasflaskor som slår i varandra) Warriors come out and plaaayaaaaaaaaay kling kling (glasflaskor som slår i varandra)

Markus skrev:
Amnesty? Glöm det. De motarbetar kriget mot terrorismen.

;)

Förlåt, jag tänkte mig inte för. Hur skulle det då gå med vapenindustrin, några i-landsinvånare hade säkert blivit arbetslösa bara för att fattiga länder omplacerar 97% av landets BNPtill nåt vettigare än just krig

Cancer & Allergifonden, är det verkligen det mest solidariska alternativet? Nu är det dags att pröjsa men jag undrar om pengarna verkligen ska tillfalla någon gnällig nötallergiker? Vad sägs om att det blir Barncancerfonden istället?

Markus skrev:
Cancer & Allergifonden, är det verkligen det mest solidariska alternativet? Nu är det dags att pröjsa men jag undrar om pengarna verkligen ska tillfalla någon gnällig nötallergiker? Vad sägs om att det blir Barncancerfonden istället?

Cancer i all "ära", men det finns en del mer akuta problem.

Jag hörde något om en jordbävning i Pakistan för ett tag sedan och att Röda Korset bla försöker se till att de utan hus inte fryser ihjäl i vinter...

Dessutom så svälter folk som vanligt i Niger. Vilken hjälporganisation är mest aktiv där?

Unicef gör en hel del världen runt, de är inte ens med på listan.

Canserfonden

En vän fölorade sin Far i canser förra månaden, det gick mycke fort från diagnost tills det var över :näsblod Känns lätt maktlöst att stå brevid och inte kunna göra mer än sörja med sin vän.
Är också blodgivare...MikkE har en god ide anser jag.

Annars har du ju Altzemers forskningen...

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd