Hedra en aktad Medlem

Var ska jag placera Warriors-pengarna?

• Antal röstningar
    0

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Genom mitt outtröttliga spammande har jag mött en man som hjälpt mig genom Novembertristessen genom att supporta mig med PS2-spelet Warriors.
Denna medlem är ärofylld till den grad att han avböjde betalning för ett (visserligen tyskt) helt nytt PS2 spel som dessutom är rykande färskt.
Medlemmen har dock bett mig donera 200 Svenska Kronor till valfri hjälporganisation, det är där Ni kommer in.

Var ska jag placera dessa 200 Kronor för att hedra Medlemmen på bästa sätt?

Samtliga svarsalternativ är godkända av SFI (inte Svenskaprogrammet för invandrare dårå).

Bifogat

• delete warriors.jpg
    delete warriors.jpg
    24 KB · Visningar: 134
Last edited:
Jag hittade en hunka på gatan härom dagen. Efter inköp av ett 6-pack öl från ICA så var 60:- kvar till barncancerfondens bössa vid kassan :tomten

En observant observation var att efter det så ökade pengasumman i bössan rejält. Bara efter en dag så var min 50-lapp helt begravd i mynt och då vill jag poängtera att i vanliga fall så är den nästan alltid tom. Tror det berodde på att sedeln i den där burken gav folk dåligt samvete.

Kan inte välja mer än någon som hjälper människor som har det svårt,
skit i politiker och kyrkan.

Varför är Läkare Utan Gränser så hett?
Är inte det mest idealister som vill ha ett attraktivt CV som åker till Gambia/Kambodja (Hon/Han) under ett år?

Om det inte finns något du personligen känner att du skulle vilja stödja föreslår jag att du skänker pengarna till någon hjälporganisation som är verksam i Pakistan t ex Röda Korset. Responsen från omvärlden är inte alls i samma omfattning som tsunamin i Thailand. Kofi Annan var där för inte så länge sedan i syfte att försöka få omvärldens fokus på katastrofen där. Man lär vara tacksam för all hjälp man kan få.

Jag hittar inte Ung Vänster i listan. :confused:

Annars så låter det ju som Barncancerfonden eller Läkare utan gränser.

var the warriors bra? jag är ju som sugen

Edit: vilken medlem var det då?

Last edited:
Barncancer!!! Det är för sent för att rädda oss men kanske ungjävlarna går att rädda..

Medlemmen har bett att få vara anonym, tydligen hade jag nämnt hans namn och på 7 minuter fick han 21 tiggeri-PM.
Han har dock Grand Theft Auto Tampere till den som vill ha.

Solid snake skrev:
Hur är spelet då? Filmen är iaf hyfsad. :tomten

Ingen aning, att jag gillar prylar betyder inte att jag använder prylarna. :)
Det ska väl packas upp snart, måste bara hitta enheten först.
Att det blir superbt råder inget tvivel om, med Rockstar Games övriga skapelser i åtanke.

*stiger upp ur idet* Alla som svarar "Moderata Ungdomsförbundet" kommer drabbas av en elak sjukdom.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd