Heda fanclub!

Tom Byron skrev:
HÖrru, nu börjar jag bli skraj, vem e det till höger på vänstra bilden? du håller i kameran, antar att det är jag till vänster men.......... var det en till :va

edit, den vänstra av dina två bilder .....
Jo, tyrannen på dina bilder ser ju skräckinjagande ut. Verkligen :skrämd :lol

Our mystery guest finns med mer på en av filmsnuttarna jag tog :tungan

:crash nja, nu tar vi å snackar om någe annat, när får du hojen då :brynad

Heda goes offline, gone 4 äver *poof* :tomten
Supermoto skrev:
Jo, tyrannen på dina bilder ser ju skräckinjagande ut. Verkligen :skrämd :lol

Our mystery guest finns med mer på en av filmsnuttarna jag tog :tungan

Tyrann!?!?! Hade du tråkigt? Kände du dig plågad? Vilka grymma tortyrmetoder använde jag? Tvingade jag dig eg...?
Klart vi ska dricka mer Mümmelmann i framtiden, tänk va skoj partaj det blivit hittills med denna krydd-dryck inblandad. :banana Synd bara att inte Q & J kunde komma. Det tar vi igen på deras inflyttningsfest tycker jag! :D

Ja rider runt på häst å bestämmer som de forna grekerna :pannkyss

Men i helgen ska vi rasta husorna, å YES - synd att inte Q å J var där.

Jag snodde din tjej på bilden lite, hon e ju mest å ghostläser här så spammar sällan juh !! Men all heder ändå :tummenupp

Ebbe skrev:
Tyrann!?!?! Hade du tråkigt? Kände du dig plågad? Vilka grymma tortyrmetoder använde jag? Tvingade jag dig eg...?
Klart vi ska dricka mer Mümmelmann i framtiden, tänk va skoj partaj det blivit hittills med denna krydd-dryck inblandad. :banana Synd bara att inte Q & J kunde komma. Det tar vi igen på deras inflyttningsfest tycker jag! :D

Vaddå :va

Finns det en surfningstjänst liknande telefon för döva eller :confused: :hihi

Hoppas det är ok med lite OT....

Fick just ett mail som sa att nu håller surkålsätarna på att montera ihop min hoj nere i riket öster om Schweiz :)
Hoppas det går fort och att transport hit går ännu fortare :tomten

Ska stilla värsta ångesten i eftermiddag med en liten stubbtur på en gammal TS250 :zpy :)

Nice !!! Det e väl inte OT alls, det är ju en HUSA juh !!!

Skönt det där med att blocken var kassa var fake iaf, lite busigt skrivet...hehe :tungan

Supermoto skrev:
Hoppas det är ok med lite OT....

Fick just ett mail som sa att nu håller surkålsätarna på att montera ihop min hoj nere i riket öster om Schweiz :)
Hoppas det går fort och att transport hit går ännu fortare :tomten

Ska stilla värsta ångesten i eftermiddag med en liten stubbtur på en gammal TS250 :zpy :)

Tom Byron skrev:
Nice !!! Det e väl inte OT alls, det är ju en HUSA juh !!!

Skönt det där med att blocken var kassa var fake iaf, lite busigt skrivet...hehe :tungan
Jo såklart var det inte helt OT men det rörde ju inte GURUNS :Bugar dansgolvsbravader lika mycket som strax innan.

JA JÄVLA 420 :mad:
Han ska få så mycket :fatta! så det kan han inte fatta. TUR för honom att han inte är åransch längre för då hade det blivit värre. MYCKET värre :fakta :hihi

Var spindelmannes dejt på festen, eller var det bara i mina drömmar, jag tog oxå kort med min mobbekamera, hehe

Supermoto skrev:
Jo såklart var det inte helt OT men det rörde ju inte GURUNS :Bugar dansgolvsbravader lika mycket som strax innan.

JA JÄVLA 420 :mad:
Han ska få så mycket :fatta! så det kan han inte fatta. TUR för honom att han inte är åransch längre för då hade det blivit värre. MYCKET värre :fakta :hihi

Bifogat

• spiderwife.JPG
    spiderwife.JPG
    34.4 KB · Visningar: 66
Tom Byron skrev:
Var spindelmannes dejt på festen, eller var det bara i mina drömmar, jag tog oxå kort med min mobbekamera, hehe
Fi fan :tummenupp
Vad har du för kamera som tar SÅ BRA bilder :confused:

shit va jag rular :)

står å tvättar en båt med hink å svamp, det regnar å är bäckmörkt :kocko

Va bra planerat det här blev, smartskallen tog jeans å jumpadojor som är typ BLÖTA nu å ganska kallt ute........

VAFFÖ, kan det inte bara vara sommar hela tiden :(

Ilandsproblem iofs....... :hihi

Ebbe, blir det någe åka på Lördag, Kim surrade om lite åkning ivf, men iofs, han var ju .......... slirig :fyllisar

Har ni kommit ut någe i skogen än eller??
Det lät som ni var Anders Eriksson och Björne hela kvällen på partajet :7peta

Det är nära nu :)

Min enduro idol var Robban Grönlund när han var aktiv på hoj, sedan fjollade han ur å meckar fjädring åt de stora boysen i världen.

Blev så stolt då jag fick ett par lindstrandsstövlar när jag åkte 125a, heeh

Supermuppo, du ska bara höra när jag snackar om att åka is :rolleyes: DÅ e jag snabb som få :lol DET HAR JU DU SETT :rofl

Supermoto skrev:
Har ni kommit ut någe i skogen än eller??
Det lät som ni var Anders Eriksson och Björne hela kvällen på partajet :7peta

Det är nära nu :)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion