Heda fanclub!

Tom Byron skrev:
Muhaha, jorå det var trevligt, svårt att förklara för någon som inte var med!

Tror det kommer lite bilder om ett tag, fast hoppas det inte blev på det :gnissla

Fanclubstyrelsen var vaken å photade endel, lär nog sortera lite :tungan

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Sortera bilder från ett BRÖLLOP!!! :kocko :galen :hoppskrat :hoppskrat :hoppskrat
 
Tom Byron skrev:
:va

Hörru, de här är en lycklig fanclub, varva ned å landa vettja :pannkyss

Kom inte här å lalla runt som robinssonrobban :tomten


:lol :hihi
robinsson robban är ju helt normal om man kollar in årets idiot jerry har guru haft tid att se på episod 8 av denna utmärkta såpa eller kollar du :tuttar farmen synd med rättvik spöket ska inte du ta en tur till dalarna körning lördag o s öndag för insperation kolla eurofix.se :tummenupp eller kolla in guru o ebbe
 

Bifogat

  • Pict0190.jpg
    Pict0190.jpg
    6.7 KB · Visningar: 16
Idag ska jag köra Husa 05or :) :yoparty :fakta :arsele
 
Ska fixa korten idag från festen, hm.... photade med vanlig "rulle" men det ska väl gå att framkalla på cd-skiva å se ändå typ......

återkommer i EM.... :)

Ghost skrev:
MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


:Bugar :Bugar :Bugar HEDA-Gurun :yoparty :yoparty :yoparty
 
Tom Byron skrev:
Jamen berätta nu då !!! :tummenupp :banana
Mumma mumma.
Tyvärr kom vi till provkörningen ganska sent och det var mycket folk där. Började med FE450n i enduroslingan. Har aldrig tyckt om svår enduro så det blev jag mest trött av men hojen funkade tokfint. Jäklar vilken fin fjädring (kunde t.o.m jag märka), jobbade så mjukt och fint. En jätteskillnad mot min gamla FE -01a.
Sen FC550 på crossbanan (mjuk sand, nysladdad). Ramlade i andra kurvan för jag har aldrig tidigare kört på så mjuk bana. Den gick som aset, drog som fasen i alla lägen även om man gick på alldeles för hög växel.
Sen var det nästan mörkt men jag gav mig ut på FE450n på crossbanan oxå och då gick det bra mycket fortare (fortfarande långsamt men ändå). Hoppade mycket längre/högre. Den vågade jag gasa massor på även ut ur kurvorna och fjädringen var nog bra för en förare av min kaliber även om jag fick den att slå igenom någa gånger efter hoppen (ärkefetto, jag vet :(). Synd att jag inte testade FC450n. Den hade nog varit kanon.
Efter detta vill jag ha en FC450 och en FE550 utöver den FS650 jag redan beställt :yoparty :tomten
 
Tom Byron skrev:
/.../ photade med vanlig "rulle" men det ska väl gå att framkalla på cd-skiva å se ändå typ......

återkommer i EM.... :)

Det är så jag brukar göra, funkar alldeles utmärkt. :tummenupp
 
Supermoto skrev:
Mumma mumma.
/.../Efter detta vill jag ha en FC450 och en FE550 utöver den FS650 jag redan beställt :yoparty :tomten

Låter som om du hade en kanondag, sen att plånboken brukar kännas så lätt efteråt är en annan sak... :yoparty :hihi
 
Fiaskoheda....

Jo såhär va:

Träffade Rigge å hans Pheta fuel-polare påstan när de hängde på sina coolt instuntande bågar (inskrubbade?)

Eldar hem kick, kick igång me husan, in till stan å böööööörna lite

Efter ett varvpåstan så kändes tempot värdelöst, Hem igen, dubbelfiligt ut ur stan, ligger i omkörningsfilen..... bilar bakom och framför, rött ljus därframme.... tar sats.......stoooooooooopie, medans jag e i luften (eller bakhjulet) så blir det grönt, släpper ned hojen å ut med kopplingen............... *HOST* motorstopp i rusningstrafik å fel fil........

LIIIIIIIIIIIITE PINSAMT,

Kick igång igen å hem,

På med skogshjulen :hihi då händer inte sådant där :3freak
 
:lol :lol
Händer även den bäste!! (tydligen) :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top