Heda fanclub!

På Tisdag e jag ledig nästa gång.......... sedan helgen 28/29, blir det inge istävling då så kan vi väl tjata på den där walste oxå (ifall han får igång skrotet) så kan vi öva lite huliganism

Jag å åk-horny så jag nästan förtänder..........hehe :kocko
husan_650 skrev:
å ida vart de en premiär tur :yoparty så jäla härlish! fan de gick ju rätt bra , va som att cykla :tummenupp fast lite mer kraft då, skaru ut o brumma nå rå? :banana

SXS 540kit med tändbox.......... *olla*
Lc4 magnesiumkåpa........ *fjong*
5"svart bakfälg..... *jucka i luften*
:banana :D :D

Shit va sjuk vi är :kocko :gnissla :tungan :tungan

Ghost skrev:
Det är sådana här gånnger som man förstår VARFÖR du är en GURU!!! :Bugar :Bugar :Bugar

Tom Byron skrev:
:Bugar :fakta

Hehehehe
wag the dog suger phetballe ivf....... blir nog att bläddra hardparts för mig oxå :dummer :hihi

Själv har jag blivit utlurad på krogen en sväng.
Blir nog inte så länge då jag ska ut med SH.gänget i morgon oxå.. :brinnerup

Då så, då blir det ju massa :tuttar imorrn med torftiga kommentarer efter 7e bärsen som; Vilka fina ögon........ yada yada.....

:lol :tummenupp

Ghost skrev:
Själv har jag blivit utlurad på krogen en sväng.
Blir nog inte så länge då jag ska ut med SH.gänget i morgon oxå.. :brinnerup

Tom Byron skrev:
Då så, då blir det ju massa :tuttar imorrn med torftiga kommentarer efter 7e bärsen som; Vilka fina ögon........ yada yada.....

:lol :tummenupp

Nu sticker jag iaf. Natti natti på er som ska sova. :)

:fyllisar

Tom Byron skrev:
På Tisdag e jag ledig nästa gång.......... sedan helgen 28/29, blir det inge istävling då så kan vi väl tjata på den där walste oxå (ifall han får igång skrotet) så kan vi öva lite huliganism

Jag å åk-horny så jag nästan förtänder..........hehe :kocko
ja vi får sattsa på de då hoppas de blir fin väder i hälgen! :squid eller hallen då! vi får slita me han :tummenupp om nåra timmar ska jag ut o huligana lite fram o bak hjul :yoparty hoppas på sol :banana

Sluta Muppa, då åker du på måpppo :fatta! Jag vet nog någon som går att muta så du vaknar av en hink vatten :tummenupp

Nee, jag e bara avis...... som sagt, jobba imorgon i finvädret. Men ragga inte upp alla chix, lämna några till nästa helg oxå :hihi
husan_650 skrev:
ja vi får sattsa på de då hoppas de blir fin väder i hälgen! :squid eller hallen då! vi får slita me han :tummenupp om nåra timmar ska jag ut o huligana lite fram o bak hjul :yoparty hoppas på sol :banana

Tom Byron skrev:
Sluta Muppa, då åker du på måpppo :fatta! Jag vet nog någon som går att muta så du vaknar av en hink vatten :tummenupp

Nee, jag e bara avis...... som sagt, jobba imorgon i finvädret. Men ragga inte upp alla chix, lämna några till nästa helg oxå :hihi
jajaja... då du :7peta de e lungt sparar nåra till dej nästa helg :arsele

Bottenskrapet å 50taggarna i leopardkjol...... blää, nä nu lär jag sova å drömma om våren......... he hopp å kör lugnt imorgon :tummenupp

husan_650 skrev:
jajaja... då du :7peta de e lungt sparar nåra till dej nästa helg :arsele

Tom Byron skrev:
Bottenskrapet å 50taggarna i leopardkjol...... blää, nä nu lär jag sova å drömma om våren......... he hopp å kör lugnt imorgon :tummenupp
neee klart jag spar dom fina flickorna åt dej GURUN :Bugar de ska jag gö! seee you!

Körning (träning) i Årsunda, strandbaden idag för er som vill åka å kika på lite isbaneåkning. Eller varför inte ta med hojen å ladda på sladd... :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT