Heda fanclub!

Det var itne så roligt efteråt när allt skulle tvättas osv..... inte värt besväret men det vet man ju inte innnan (yeah, right)

Skulle bli varmt i helgen.....

husan_650 skrev:
faan va fuskigt att du va ute o smiskade då, själv jobbade man ju o slipa lite på sving jäveln :mad: snart klar :D kanske man kan ta en tur i hälgen om de e fint :tummenupp hoppas :Bugar

Tom Byron skrev:
Det var itne så roligt efteråt när allt skulle tvättas osv..... inte värt besväret men det vet man ju inte innnan (yeah, right)

ja måste ut o lufta rycker i fingrarna :) men man kommer väll köra som en kratta :yoparty hah... måste serva den lite å, kör du me nå annat stift i din? typ ridium eller nå? ska finnas nå bättre stift har ja hört, måste byta! :banana

Tom Byron skrev:

Det är ALLTID värt besväret bara för att få se minerna på alla stackare som sitter inne på donken & äter. :fakta

:Bugar :Bugar :Bugar

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

Hade tänkt att tapetsera i kväll men det sket sig.
Bäst när jag står där & funderar så slänger jag ett öga på elementet...
Väggen ovanför är spacklad & omålad... :gnissla
Ja ja, poff iväg i bilen för att handla lite färg & en elementroller, för man kan ju aldrig ha sånt hemma, en PHEEETroller & en rackarns massa takfärg har jag dock... :huvet
Fram med kortet bara, betala sakerna & hem till väggen bakom elementet.
Leta rätt på maskeringstapen, slänga dit lite tape, röra om i färgburken montera roller på skaftet, doppa roller i färgburken, kleta ut färgen på väggen i lagom mängd.
Se till att du har damsugit/rengjort bakom elementet INNAN du stoppar dit rollern... :rolleyes:

Nu är iaf första lagret färg lagt, andra varvet åker på i morgon.
SEN blir det tapeter oavsett om det är något som jag har glömt eller inte... :dummer

:D

Jag e ledig på Torsdag, tvättstuga på em men lite åkning går nog ifall du tjatar lite.... :tungan

Har du fått FP, jag lär klämma dit mitt oxå å brööööla lite downtown. E det lika fuktigt så blir det regndäck på, lite väl spinnvänligt nu :)

husan_650 skrev:
ja måste ut o lufta rycker i fingrarna :) men man kommer väll köra som en kratta :yoparty hah... måste serva den lite å, kör du me nå annat stift i din? typ ridium eller nå? ska finnas nå bättre stift har ja hört, måste byta! :banana

Tom Byron skrev:
Jag e ledig på Torsdag, tvättstuga på em men lite åkning går nog ifall du tjatar lite.... :tungan

Har du fått FP, jag lär klämma dit mitt oxå å brööööla lite downtown. E det lika fuktigt så blir det regndäck på, lite väl spinnvänligt nu :)
ja jobbar ju till 4:a ja, sen ska ja stanna kvar på jobbe o fixa till hojjen så den blir klar ställa ventiler o grejja men i hälgen ska jag nog ta en sväng! har int fått FP :( skulle ta flera veckor!!! men man kan väll puttra lite en då! hoppas på fin väder då! :tummenupp

Crap, jag jobbar i helgen :(

Skulle bli duktigt varmt då enl. väderprognosen, hoppas det torkar upp lite.........

husan_650 skrev:
ja jobbar ju till 4:a ja, sen ska ja stanna kvar på jobbe o fixa till hojjen så den blir klar ställa ventiler o grejja men i hälgen ska jag nog ta en sväng! har int fått FP :( skulle ta flera veckor!!! men man kan väll puttra lite en då! hoppas på fin väder då! :tummenupp

Tom Byron skrev:
Crap, jag jobbar i helgen :(

Skulle bli duktigt varmt då enl. väderprognosen, hoppas det torkar upp lite.........

Du jobbar på tok för många helger juh!! :dummer
Man ska vara LEDIG då!!! :fatta!

Hade jag inte jobbat helg hade jag fortfarande åkt ktm, bra pröjs lixom :tummenupp ............. eeeeh, jag menar bättre pröjs än vardagar ivf... :rolleyes:

Ghost skrev:
Du jobbar på tok för många helger juh!! :dummer
Man ska vara LEDIG då!!! :fatta!

Tom Byron skrev:
Hade jag inte jobbat helg hade jag fortfarande åkt ktm, bra pröjs lixom :tummenupp ............. eeeeh, jag menar bättre pröjs än vardagar ivf... :rolleyes:

Och det skulle vara något FEL på att åka KTM??? :va :arsele :whip

:kocko :tungan

Nej, men jag kan nog tacka husan för det går fortare på isen iår.

Jag når ju ned med fötterna :tummenupp Sedan vill jag ha motardfjärdring...........osv

Ombyte förnöjer :tungan

Ghost skrev:
Och det skulle vara något FEL på att åka KTM??? :va :arsele :whip

:kocko :tungan

*/ ?>
Back