Heda fanclub!

Tänkte bara meddela att jag nu loggar ut och kommer vara borta nästan en hel vecka. Ska upp till fjällen och terrorisera barnfamiljer några dagar :banana

Kommer med solig rapport på torsdag... Ha't bra och dyrka på :tummenupp

HEDA - THE MAN, THE MYTH, THE GURU :Bugar

Supermoto skrev:
Tänkte bara meddela att jag nu loggar ut och kommer vara borta nästan en hel vecka. Ska upp till fjällen och terrorisera barnfamiljer några dagar :banana

Kommer med solig rapport på torsdag... Ha't bra och dyrka på :tummenupp
Amen grattis dårå!! :tummenupp :banana

Supermoto skrev:
HEDA - THE MAN, THE MYTH, THE GURU :Bugar

:Bugar :Bugar :Bugar

Quitte å jag var till Gimo å fruttade lite.

Massa folk, några rejs blev det oxå :)

Ebbe skrev:
Det kommer det att göra i våran nästa helg oxå!! Tur att man ska åka tävling då... :rolleyes: Puss älskling.... :kär

Tom Byron skrev:
Quitte å jag var till Gimo å fruttade lite.

Massa folk, några rejs blev det oxå :)

Mmmmmm.... låter nice. Var det lika fin bana idag oxå? Schysst väder hade ni iaf. Själv var jag hemma å gullade hela dan nästan... :kär

Mmmm, vet du vad jag har gjort? Varit å hälsa på Dino på Heartbreak :lol Men det var inte så mycket dinovarning 2najt, men ledsnade hann man göra ivf. :(

Frutt? Jo det är lite roligt, sladd på fyran mata i femman, känna att man verkligen håller stumt, peta i sexan VROOOOOOOOOOOM :Bugar

Ghost skrev:
Jag vill oxå ha en hoj att frutta runt på... :( :gnissla :6surkart

:fyllisar

Tom Byron skrev:
Frutt? Jo det är lite roligt, sladd på fyran mata i femman, känna att man verkligen håller stumt, peta i sexan VROOOOOOOOOOOM :Bugar

Vrid om kniven bara gör det... :död

Ja ja, jag har iaf haft en trevlig kväll i goda vänners lag ute på krogen så det har inte varit en helt bortkastad dag. :)
Har troligen spacklat klart väggarna oxå så i morgon blir det sista slipningen (förhoppningsvis) & eventuellt tapetsering. :banana

:Bugar :Bugar HEDA

Jo, jag drog från krogen oxå, ledsnade på antikviteter :D Undra om någon kommer att fnysa åt mig nu? hehe

Jag har inte varit på en krog på 2år, så nu slipper jag i två år till ...... :död

Ghost skrev:
Vrid om kniven bara gör det... :död

Ja ja, jag har iaf haft en trevlig kväll i goda vänners lag ute på krogen så det har inte varit en helt bortkastad dag. :)
Har troligen spacklat klart väggarna oxå så i morgon blir det sista slipningen (förhoppningsvis) & eventuellt tapetsering. :banana

:Bugar :Bugar HEDA

Tom Byron skrev:
Jo, jag drog från krogen oxå, ledsnade på antikviteter :D Undra om någon kommer att fnysa åt mig nu? hehe
*FNYS*

Så, då har man gjort det som förväntades av en... nu ska jag gå och lägga mig igen!

Puss då! :kär

Jag ska åka å skruva på 17" lyse å hela stuffet.... så man kan frutta lite när det torkat upp lite mera.

Yasha skrev:
*FNYS*

Så, då har man gjort det som förväntades av en... nu ska jag gå och lägga mig igen!

Puss då! :kär

Bara det blir bra så är du väl nöjd, har du sådan där mask så du inte drar i dig all skit i luften?

Ghost skrev:
Idag gör jag skäl för namnet spöket. :rolleyes:
Blev alldeles vit hela jag av allt slipdamm... :död

:arsele

Tom Byron skrev:
Bara det blir bra så är du väl nöjd, har du sådan där mask så du inte drar i dig all skit i luften?

Jupps, andningsmasken är på, det hjälpte dock inte ögonen... :3freak
Tror att det kommer att bli kanonbra när det är klart. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey