Heda fanclub!

Tom Byron skrev:
Piken var till spöket som är äldre än Nästan alla utom en (!) :gnissla

Men även fast det inte är officeillt än så har jag slutat jaga småvilt :yoparty

Eller vad menar du?

Tänkte väl snarast på att din ålder ligger vääääldigt nära min! Så vad du säger om mig, gäller för dig med! ;-) (Eller e det kanske inte officiellt?)

Å att du nånsin skulle sluta jaga småvilt, har jag lite svårt att tro på! haha :P
Du e ju jaktkungen av alls sorts vilt! :Bugar

Vi är sådant där finfint årgångsvin, alla vill ha men ingen har råd :D Alla vill smaka men ingen får chansen..........

Shit, vi är ju unika :banana

Wheeliegirl skrev:
Tänkte väl snarast på att din ålder ligger vääääldigt nära min! Så vad du säger om mig, gäller för dig med! ;-) (Eller e det kanske inte officiellt?)

Å att du nånsin skulle sluta jaga småvilt, har jag lite svårt att tro på! haha :P

Wheeliegirl skrev:
:bow MUAHAHAHAHAAAAA!!! :bow

Han har, tack och lov, inte (officiellt iaf) börjat ragga på pensionärer än!!! En och annan dinosaurie har vi ju hört talas om, men frågan är om raggningssekvensen inte varit omvänd då?!? :blah

Wheeliegirl skrev:
Vadddå??? Näe, det var ju menat som en snäll komplimang!! :confused:
Hmm... tack då... :crash Men jag ju tänkte mer på vilka objekt som kunde tänkas se MIG som lammkött... :gnissla

Nu pratar vi inte mer om det! TÄNK vad länge se'n det var som någon sa' att

HEDA RÅKKAR!!!

Tom Byron skrev:
Vi är sådant där finfint årgångsvin, alla vill ha men ingen har råd :D Alla vill smaka men ingen får chansen..........

Shit, vi är ju unika :banana

Exakt min poäng ju!!
Förutom, att NÅGRA speciellt utvalda får smaka men inte alla!! ;-)
Yasha är oxå årgångsvin, fast äldre! hihi :hihi :banana :lol

Om mina beräkningar stämmer så är jag ännu mer unik (nästan gamlast i världen) än er två blöjbarn :arsele :banana
Med skillnaden att jag är ingen flaska utan snarare en stor tunna (liknelser med min kroppsform undanbedes ovänligen och med hot om bestraffning)som alla får smaka av :D

Det är ungefär i linje med den här diskussionen hemligheten ligger Yashomorfius, hehe. Bara Heda och jag knows for sure...

Supermoto skrev:
Det är ungefär i linje med den här diskussionen hemligheten ligger Yashomorfius, hehe. Bara Heda och jag knows for sure...
Jaha... där var man bortkollrad igen... :(

Men det spelar ingen roll vad ni säger, för jag är så gammal så jag HÖR INTE VAD NI SÄGER!!!! :4skrika

Puss då! :kär

Tunnor brukar ha så'na där band runt "magen" för att de inte ska fall isär... är det det du har ditt skinnställ till söta Supermuppo?!? :tungan

Yasha skrev:
Jaha... där var man bortkollrad igen... :(

Men det spelar ingen roll vad ni säger, för jag är så gammal så jag HÖR INTE VAD NI SÄGER!!!! :4skrika

Puss då! :kär

Tunnor brukar ha så'na där band runt "magen" för att de inte ska fall isär... är det det du har ditt skinnställ till söta Supermuppo?!? :tungan
Det är ju inte för inte som mitt ryggskydd är av typen som har två breda resårkardborreband runt magen :7peta Vad använder du själv :va

Supermoto skrev:
Det är ju inte för inte som mitt ryggskydd är av typen som har två breda resårkardborreband runt magen :7peta Vad använder du själv :va
Muskelkorsett?!? :va NOT!!!! :rofl

Puss på dig! (det var inte jag som jämförde dig med en tunna!)

Några? En i taget helst för mig, har taskig simultankapacitet :tummenupp

Wheeliegirl skrev:
Exakt min poäng ju!!
Förutom, att NÅGRA speciellt utvalda får smaka men inte alla!! ;-)
Yasha är oxå årgångsvin, fast äldre! hihi :hihi :banana :lol

Tom Byron skrev:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

:kär :kär

Tastilicious!
Såklart, hehe :fakta

Här har inget hänt på tre timmar så jag kan lika gärna åka hem från jobbet nu.

Hej då SH, vi ses imorrn :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...