Heda fanclub!

Mmmm, så jobbar jag ju på mitt "nightshift" när man pimpar bakom känd byggnad i Gävle........... :hihi

Faan va schnygg hojen blir till våren med pimpiga chromedekaler å annat läbbigt på... E bra sugen att ha en hårig bakskärm :)

Yasha skrev:
Du får öppna egen affär, Heda, så andra får slava när du håvar in stålarna!!! :yoparty

Puss då! :kär

Tom Byron skrev:
Mmmm, så jobbar jag ju på mitt "nightshift" när man pimpar bakom känd byggnad i Gävle........... :hihi

Faan va schnygg hojen blir till våren med pimpiga chromedekaler å annat läbbigt på... E bra sugen att ha en hårig bakskärm :)
Vad blir det då? Leopard eller tiger? :lol

Nja, tänkte ett hårigt kakmonster i blått. Ungefär som Grevens DUKE fast lite hårigare.

Blir ju kallt om häcken (för hojen) ifall det är 20minus ute, inte mycket som värmer om man bara har string :(

Yasha skrev:
Vad blir det då? Leopard eller tiger? :lol

Tom Byron skrev:
Nja, tänkte ett hårigt kakmonster i blått. Ungefär som Grevens DUKE fast lite hårigare.

Blir ju kallt om häcken (för hojen) ifall det är 20minus ute, inte mycket som värmer om man bara har string :(
Äh! Det är väl inte pimpigt?!? Kakmonsterhårigt? :va Vad besviken jag blir! :3freak

Var det inte Smålis som hade blått, långt luddigt på sin CBR Streetfighter, eller var det rosa, gult... vad?

Vad ska det vara då, om man köper svart bakdel med guldflames på rå? Nu snackar vi pimp :)

eller silverflames, fast mera glittriga :banana

Yasha skrev:
Äh! Det är väl inte pimpigt?!? Kakmonsterhårigt? :va Vad besviken jag blir! :3freak

Var det inte Smålis som hade blått, långt luddigt på sin CBR Streetfighter, eller var det rosa, gult... vad?

Tom Byron skrev:
Vad ska det vara då, om man köper svart bakdel med guldflames på rå? Nu snackar vi pimp :)

eller silverflames, fast mera glittriga :banana

Ska det vara PIMP så måste det vara guldflames
annars blir det bara wannabepimp å så kan ju inte :Bugar GURUN ha det. :fakta

:slicka

MUAHAHAHAHAA!!! :rofl

Det var INTE jag!!! :fakta

Men kommentaren var oslagbar och kan tolkas som man vill:

"Oh, vad mysigt" , sa' gurun, INNAN han ens sett vem det var som killade honom lite därbak... :lol

:tuttar

Hehehehe, jaa lixom........... vad ska jag säga då :va
De som stod i kön garvade mest tror jag :banana

Du får muffa tillbaka lite på krattan, nästa gång ska jag inte säga någe förrän jag spanat in vem som tafsar :tungan :tungan

Yasha skrev:
MUAHAHAHAHAA!!! :rofl

Det var INTE jag!!! :fakta

Men kommentaren var oslagbar och kan tolkas som man vill:

"Oh, vad mysigt" , sa' gurun, INNAN han ens sett vem det var som killade honom lite därbak... :lol

:tuttar

Ghost skrev:
Varför man inte åker kromsläde... :p

:lol :lol
“Die you gravy-sucking, heathen scum!” as the leap was spectacular and he flew over the windshield and impacted me squarely in the chest.

...

Picture a large man on a huge black and chrome cruiser, dressed in jeans, a t-shirt, and leather gloves puttering maybe 25mph down a quiet residential street…and in the fight of his life with a squirrel. And losing.

... och så försöker han bli av med ekorren...

But this was no ordinary squirrel. This was not even an ordinary pissed-off squirrel.

This was an evil attack squirrel of death!

:rofl

Yasha skrev:
... och så försöker han bli av med ekorren...
:rofl

This time it worked…sort-of. Spectacularly sort-of, so to speak.

Picture the scene. You are a cop. You and your partner have pulled off on a quiet residential street and parked with your windows down to do some paperwork.

Suddenly a large man on a huge black and chrome cruiser, dressed in jeans, a torn t-shirt flapping in the breeze, and wearing one leather glove, moving at probably 80mph on one wheel, and screaming bloody murder roars by and with all his strength throws a live squirrel grenade directly into your police car.

I heard screams. They weren't mine...

:lol :lol :lol

Eftersom det har tjatats så mycket på senaste tiden :rolleyes: om bilder på besten iförd :Bugar HEDAplast så är det väl bäst att lägga upp dom nu då... :drool

Ghost skrev:
Eftersom det har tjatats så mycket på senaste tiden :rolleyes: om bilder på besten iförd :Bugar HEDAplast så är det väl bäst att lägga upp dom nu då... :drool

Sådär skitig skulle inget som Heda äger vara.

Ghost, har du inte den lilla stänklappen? Eller har du org pga skyltlyset? Jag har en sådan åxå, Gratis :)

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025