Heda fanclub!

Här hemma verkar det bokat i veckorna men lugnt på helgerna, jag ringde å surrade med dem idag. Tors å Fredag som jag kunde köra nu i slutet på veckan var lite tajt........

Yasha skrev:
:3freak

Du BORDE kunna byta/ta ledigt!!! Hur ofta har vi supermotardhuliganheldagskörningmedefterföljanderöjarpartyigokarthallen?!? :confused:

Hur ser det ut med hallen i Gävle då? Körde ni något i veckan? Ska jag ta med lill-Husan upp så vi kan köra nästa vecka? :7peta

Då räcker det om hon följer med upp nästa fredag alltså?!? Har lite emot att förvara henne i bilen hela veckan... :( men hon kanske kan få göra Suzi sällskap i köket? :hihi

Tom Byron skrev:
Här hemma verkar det bokat i veckorna men lugnt på helgerna, jag ringde å surrade med dem idag. Tors å Fredag som jag kunde köra nu i slutet på veckan var lite tajt........

Den bör nog bo i köket så ingen får sniff på att den bor i bilen, tråkigt om någon lånar den på heltid........ :(

Yasha skrev:
Då räcker det om hon följer med upp nästa fredag alltså?!? Har lite emot att förvara henne i bilen hela veckan... :( men hon kanske kan få göra Suzi sällskap i köket? :hihi

Tom Byron skrev:
Den bör nog bo i köket så ingen får sniff på att den bor i bilen... :(

:rofl Då vågar man ju definitivt inte ta hem folk!!! Det är märkligt nog med EN motorcykel i lägenheten... :lol

Tom Byron skrev:
...tråkigt om någon lånar den på heltid........ :(
Den som lägger vantarna på min lill-Husa... :ajjabajja

Tom Byron skrev:
:smasha Dina aktier stiger för var dag som går......... :)

Skulle aldrig komma på tanken att bränna vantarna som har legat på HEDA-moppen den hojen är ju porrig värre. :Bugar
Många balla tillbehör som original.
:tummenupp :Bugar

:brinnerup

Yasha skrev:
Eller.. typ... INTE?!? :p

Spökskrället är fortfarande bara avundsjuk (och kanske lite kinkig idag?)!!! :tuttar

Va dårå? Bara för att mina TENA tog slut idag så behöver du inte mobbas... :mad:

:D

Nej det här duger inte. Nu ska jag på pubrunda & häckla lite människor. :fyllisar

Ha det gött allihopa. :yoparty

Tom Byron skrev:
Verkar inte så bråttom att shoppa fälgar till isen nu, hm, man får softa ett tag till å bada i pengarna istället :tuttar

Du får väl köpa pontoner & skovelhjul för pengarna så kan du köra redan nu.
Då gör det ju lixom inget att det är öppet vatten det flyter ändå. :tungan :yoparty

Om man skulle köpa för små pontoner blir det BOJsänke eller HOJ sänke då? :va :död

Bilder, Heda?

Nu tycker jag att du har klämt i hemlighet så det räcker. Finns fler som vill se oxo :fatta!
:Bugar :Bugar :Bugar ta fram kameran o dela med dig lite. :Bugar :Bugar :Bugar

Ingen sörjer mer än mig, har inte sett röken av bäbisen. Jag jobbar ju som en apa.... ska fixa bilder på tors, fredag kanske........

420 skrev:
Nu tycker jag att du har klämt i hemlighet så det räcker. Finns fler som vill se oxo :fatta!
:Bugar :Bugar :Bugar ta fram kameran o dela med dig lite. :Bugar :Bugar :Bugar

Ohoj, store chefsguru!!

Idag har bäbisen fått sladda* grusväg i 2timmar........

Jag gillar den mer å mer :kär men fjädringen behöver lite pilla så man slipper lägga iordning alla organ i kroppen när man åker över potthål å krön. Ska släppa på lite stuff.........¨¨

Motorn övertygar mer och mer, gjorde en provstart på asfalt. :Bugar :Bugar :Bugar

Det här blir nog skojigt :hihi

*sladda är ju att ta i men det kändes coolt när jag skrev det :tungan

Krattan skrev:
:bow Heda råkkar :bow

//Anders :hej

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...