Heda fanclub!

Som sagt, oroa dig inte!
Hur gjorde du för att få en thumnail i tråden, då måste bilden ligga någonstans va?

Frxtn, jag saknar en bild i min mail :kär

Yasha skrev:
*puuh* Blev lite orolig där ett tag... :rodnar

Tom Byron skrev:
Hur gjorde du för att få en thumnail i tråden, då måste bilden ligga någonstans va?

Frxtn, jag saknar en bild i min mail :kär
Det blev så automatiskt... :3freak

Och du skulle ju få en skiva sa vi ju!!! :7peta

aha, det blir skitbra! Faan va nice å ställa tillbaka klockan, 2timmar frukost istället för en......

Mera is åt folket :hej

Yasha skrev:
Det blev så automatiskt... :3freak

Och du skulle ju få en skiva sa vi ju!!! :7peta

Fia/Ebbe, kan du hjälpa mig?
Det finns en som undrar lite ang Tito? Du vet han som ska sova på Supermoto samt ha mig som hundben:) Hur gammal e han å vilken kennel kommer den ifrån?

Lite OT, (ganska mycket) men vad gör man inte......... är det hemligt eller går det att dela med sig?

Tom Byron skrev:
Lite OT, (ganska mycket) men vad gör man inte......... är det hemligt eller går det att dela med sig?

Eeh... Finns det överhuvudtaget någonting som kan vara OT i den här tråden?? :confused: :va

*voff voff* :1pajas :Bugar

Här kommer nu lite bilder från värmen!

1: Halva styrelsemötet. (Fast eg. så njöt vi bara av sol, poolen och drinkarna)
2: Utsikt från en(!) av balkongerna! (Vi hade tre...)
3: Medelhavet för oss själva. Lite folk så här sent på säsongen.
4: Fia testposar för Baywatch. :kär
5: Walle å jag njuter i poolen. :öl

Bifogat

• FiaEbbefanclubmöte.jpg
    FiaEbbefanclubmöte.jpg
    101.3 KB · Visningar: 45
  • utsikt1.jpg
    utsikt1.jpg
    101.4 KB · Visningar: 32
  • badlek.jpg
    badlek.jpg
    47.3 KB · Visningar: 32
  • baywatchFia1.jpg
    baywatchFia1.jpg
    80.4 KB · Visningar: 51
  • paraplydrink.jpg
    paraplydrink.jpg
    119.4 KB · Visningar: 48
Tom Byron skrev:
Fia/Ebbe, kan du hjälpa mig?
Det finns en som undrar lite ang Tito? Du vet han som ska sova på Supermoto samt ha mig som hundben:) Hur gammal e han å vilken kennel kommer den ifrån?

Öhh, jaha!?!? Vem är det då? Och varför undrar han/hon ang. Tito?

Det var ju ett mysigt svar? Är det hemligt?? Eller vet du inte?

Jo, hon som frågar är ungefär lika interesserad av hundar (och mig?) som du å jag om motarder? :hej

Vi kom in på dogs å då berättade jag om Tito eftersom det e den enda hunden jag "känner" och som jag inte är så rädd för :o

Svara nu då så kan jag verka kunnig och påläst :arsele :1pajas

Ebbe skrev:
Öhh, jaha!?!? Vem är det då? Och varför undrar han/hon ang. Tito?

Man vet ju aldrig vad det är för hundpedofiler ute i världen... :rodnar Men nu förstår jag att det är ett nytt ragg du vill impa på! :Bugar

Han är 7 år och kommer från Bromma. Obskaja's eller nått liknande heter kenneln. Fia vet exakt, har sagt åt henne att berätta. Hela hans kull är iaf döpta efter vita viner!?! :3freak

Tom Byron skrev:
Det var ju ett mysigt svar? Är det hemligt?? Eller vet du inte?

Jo, hon som frågar är ungefär lika interesserad av hundar (och mig?) som du å jag om motarder? :hej

Vi kom in på dogs å då berättade jag om Tito eftersom det e den enda hunden jag "känner" och som jag inte är så rädd för :o

Svara nu då så kan jag verka kunnig och påläst :arsele :1pajas

Om du vill veta exakt:

Han heter Obskaja´s Amfora- cape. Är född 960816 i Bromma. Uppfödaren heter Birgitte DeMant eller nåt liknande. Vad vill du veta mer? Att han älskar jaga katter och plocka höns!!

Hoppas det hjälper dig i raggningsförsöken! :bow

/Fia

Vilka av de de där orden är sorten på hunden då? :va :va :va
Fia skrev:
Om du vill veta exakt:

Han heter Obskaja´s Amfora- cape. Är född 960816 i Bromma. Uppfödaren heter Birgitte DeMant eller nåt liknande. Vad vill du veta mer? Att han älskar jaga katter och plocka höns!!

Hoppas det hjälper dig i raggningsförsöken! :bow

/Fia

Tom Byron skrev:
Vilka av de de där orden är sorten på hunden då? :va :va :va

Samojed är rasnamnet. Obskaja's är kennelnamnet, Amfora-Cape är Titos "riktiga" namn som kenneln gav honom. Men sen är ju alla som köper hund fria att döpa dom till vad dom vill såklart.

Ebbe skrev:
Samojed är rasnamnet. Obskaja's är kennelnamnet, Amfora-Cape är Titos "riktiga" namn som kenneln gav honom. Men sen är ju alla som köper hund fria att döpa dom till vad dom vill såklart.
Efter Vita viner... hehe, skoj. Tito som i "Vino tinto" eller?? Inte helt överensstämmande, jag vet men rätt taskigt att döpa jycken efter billigaste vinet på bolaget.
Tur det var vita viner förresten. Ränk om man spiller rött vin på stackarn. Måste ju vara svårare att få bort än ur min vardagsrumsmatta....

Det e ju du som är mattan! Tänk när han börjar nafsa på sitt hundben istället, då kan du vara glad att du bara är platt :)

Supermoto skrev:
Ränk om man spiller rött vin på stackarn. Måste ju vara svårare att få bort än ur min vardagsrumsmatta....

Tom Byron skrev:
Det e ju du som är mattan! Tänk när han börjar nafsa på sitt hundben istället, då kan du vara glad att du bara är platt :)
Matta fattar jag men platt :va
Lönnfet, blek och snart uppsagd ingenjör är väl allt annat än platt...

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...