Heda fanclub!

Räven skrev:
Yasha skrev:
Lite gladare är jag nu, men någon Hynda behöver jag inte byta till, för det är som att byta GULD mot BAJS! :fakta

:rofl
Nu ska vi inte vara såna. Hondan har fina kvaliteter också.. hon eeh :va .. är juh röd! Och Vit!
Visst fick jag till det bra där?!? :banana Men Hyndan har säkert något som är bra, annars skulle du ju inte ha valt den! Eller hur?!? :rolleyes:

MUUAHAHAHAAAA :rofl

Yasha skrev:
JA! Bra idé! :tummenupp Den satt perfekt på min lilla pygméskalle och kan du tänka dig att skiljas från den, så får jag även tillhöra den exklusiva skara utvalda medlemmar som bär en ex-Heda-detalj! :bow
QUOTE]

Tror du han signerar? ;)

Yasha skrev:
Visst fick jag till det bra där?!? :banana Men Hyndan har säkert något som är bra, annars skulle du ju inte ha valt den! Eller hur?!? :rolleyes:

MUUAHAHAHAAAA :rofl

Japp! Priset! :rofl Näe då.. hon e så fiiin så fiiin

Förlåt alla motardägare som läser Heda fanclub och håller med Ebbe om att Yasha har drabbats av storhetsvansinne!

Min Husa är min första hoj, min enda motard och min gullegris, som jag daltar mer med än med min sambo (till hans förtret ibland...).

Eftersom lill-Husan kan allt (och det har hon bevisat, dock inte med MIG på ryggen...), så är det ett oomkullrunkeligt (gillar det ordet... *fniss*) FAKTUM att lill-Husan råkkar phetast av ALLA hojar, motard eller icke! :fakta

Även om det nu är så att det är just lill-Husan som ÄR min favvo, så smittar detta NATURLIGTVIS av sig på ALLA Husaberg-motorcyklar! :hördu Självklart kan jag inte stå till svars för någon annan Husaberg än min egen, om nu något fel skulle uppstå på nå'n av dem... :eek: Men jag vet EN sak! Och det är att ingen kommer någonsin att kunna ändra min uppfattning om att lill-Husan är vackrast i hela världen! :tuttar

Så... trots att nu detta står i Heda fanclub, så...

VÄLKOMNA in i den underbara Husabergvärlden, där hojarna går som raketer, grejerna går i evighet och himlen är en plats där vi vistas varje dag! :rofl

:1pajas

Last edited:
Räven vad säger du?

Dax att trycka ned Vera i sina vector´s igen så hon inte ser solen, nyss var hon bortglömd, sedan tog det en kvart så ska hon börja predika Husa här istället..... hm.....

....... eller frxtn......

Det här är ju Heda fanclub...

DANSA Å HÄNGE MED :banana
SJUNG MED OSS LÅT MUNNEN LE....... :banana

Yasha skrev:
Förlåt alla motardägare som läser Heda fanclub och håller med Ebbe om att Yasha har drabbats av storhetsvansinne!

Min Husa är min första hoj, min enda motard och min gullegris, som jag daltar mer med än med min sambo (till hans förtret ibland...).

Eftersom lill-Husan kan allt (och det har hon bevisat, dock inte med MIG på ryggen...), så är det ett oomkullrunkeligt (gillar det ordet... *fniss*) FAKTUMatt lill-Husan råkkar phetast av ALLA hojar, motard eller icke! :fakta

Även om det nu är så att det är just lill-Husan som ÄR min favvo, så smittar detta NATURLIGTVIS av sig på ALLA Husaberg-motorcyklar! :hördu Självklart kan jag inte stå till svars för någon annan Husaberg än min egen, om nu något fel skulle uppstå på nå'n av dem... :eek: Men jag vet EN sak! Och det är att ingen kommer någonsin att kunna ändra min uppfattning om att lill-Husan är vackrast i hela världen! :tuttar

VÄLKOMNA in i den underbara Husabergvärlden, där hojarna går som raketer, grejerna går i evighet och himlen är en plats där vi vistas varje dag! :rofl

Yasha skrev:

Eftersom lill-Husan kan allt (och det har hon bevisat, dock inte med MIG på ryggen...), så är det ett oomkullrunkeligt (gillar det ordet... *fniss*) FAKTUM att lill-Husan råkkar phetast av ALLA hojar, motard eller icke! :fakta

Ja.... Just det!!! Det är ju det jag brukar säga. Fast om MIN Husa...

Oh, förlåt du store guru... :bow Jag slant visst i fokus för en stund, men det kan du kanske förstå när det står en sådan skönhet och glänser i garaget?!? :rodnar

Det är klart att Heda råkkar phetast alla kategorier, men hallå... du kan ju inte bli sotis på en hoj!!! :fatta!

:Bugar

Be inte om ursäkt, jag drygar mest.

Hehehe :hej

Yasha skrev:
Oh, förlåt du store guru... :bow Jag slant visst i fokus för en stund, men det kan du kanske förstå när det står en sådan skönhet och glänser i garaget?!? :rodnar

Det är klart att Heda råkkar phetast alla kategorier, men hallå... du kan ju inte bli sotis på en hoj!!! :fatta!

:Bugar

Nu är man hemma i kylan igen, OCH SNÖN!!!! :3freak Va fan har ni gjort för att fixa till det så här på en vecka?!?! Det var ju hyggligt bra när vi drog... :confused:
Aja, bilder från resan kommer att dyka upp inom en snar framtid här i vårat egna lilla HEDA-UNIVERSUM. :banana

Ebbe skrev:
Nu är man hemma i kylan igen, OCH SNÖN!!!! :3freak Va fan har ni gjort för att fixa till det så här på en vecka?!?! Det var ju hyggligt bra när vi drog... :confused:
Aja, bilder från resan kommer att dyka upp inom en snar framtid här i vårat egna lilla HEDA-UNIVERSUM. :banana
VÄLKOMMEN HEM! :hej

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...