Själv sitter jag och lurar på hur man ska få ner argarg-husan till Svinnerstaskogen när ett fulmongo snott pickisen. Det blir total Husadominans i skogen imorron, hehehe
Det löser sig nog, det brukar ju göra det
Är lillhusan med KTMupparna och leker?? Ett visst mcbud har ju tydligen lånat ut nåra geffelben just för skogskörning. Eller är det jag som inte fattat nåt igen
Hmm, jo.. något missnöjd och OTROLIGT OROLIG för att det ska hända något med min lilla älskling!
Som tur är så har hon en rutinerad handledare med sig, även om inte skogen är hans rätta element... Men vem vet vad KTM-muppar och deras mopeder kan hitta på och lura i en liten Husa-dam som aldrig har sett annat än slät asfalt och en och annan sandfålla?!?
Gaffelbenen var alternativet till distanser och annat tjafs som krävdes för att passa in 01-fälgar på 03:an! Åtminstone EN del på lill-Husan som int ebehöver en grovrengöring när hon kommer hem...
Hmm, jo.. något missnöjd och OTROLIGT OROLIG för att det ska hända något med min lilla älskling!
Som tur är så har hon en rutinerad handledare med sig, även om inte skogen är hans rätta element... Men vem vet vad KTM-muppar och deras mopeder kan hitta på och lura i en liten Husa-dam som aldrig har sett annat än slät asfalt och en och annan sandfålla?!?
Gaffelbenen var alternativet till distanser och annat tjafs som krävdes för att passa in 01-fälgar på 03:an! Åtminstone EN del på lill-Husan som int ebehöver en grovrengöring när hon kommer hem...
Det var tur att du la' till det där sista! För jag vet att det inte var helt vurpfritt, men det är inte min sak att säga vem, var eller hur (för det vet jag inte heller). Lill-Husan klarade sig med smärre blessyrer efter er kraschrunda, det har jag minsann hört mig för om... (halverad fotpinne och avslagen hastighetsmätargivare) Föraren verkade iaf hel när jag pratade med honom. Och tvättade henne gjorde han, NOGGRANT!!! Det var tur för honom det!!!
Jo rå, någon vurp blev det iaf...... men det var typ, vicka omkull i knapp styrfart på mjuk sand, eller tippa omkull på ännu mjukare mossa eller halka på visserligen hård rot, men landa på mjuk skogsstig.
Alltså inga farter att tala om å chaffören (chafförerna) garvade mest själv faktist, å det är ju bra
Jag blev tvungen att slå på reserven på en åker, där man höll järnet på trean för att inte sjunka ned, BÖÖÖÖÖÖÖÖÖ så stannade moppen, vrida på res å försöka komma loss, inte så lätt att få snurr på tung moppe när den står med dirt upp till hjulaxlarna....... men det gick..........efter ett tag.
Undra hur många gånger man var på G att vurpa men man lyckades hålla sig någotsånär upprätt........... blött gräs e inte att leka med för en rookie som mig
Yasha skrev:
Det var tur att du la' till det där sista! För jag vet att det inte var helt vurpfritt, men det är inte min sak att säga vem, var eller hur (för det vet jag inte heller). Lill-Husan klarade sig med smärre blessyrer efter er kraschrunda, det har jag minsann hört mig för om... (halverad fotpinne och avslagen hastighetsmätargivare) Föraren verkade iaf hel när jag pratade med honom. Och tvättade henne gjorde han, NOGGRANT!!! Det var tur för honom det!!!
Den enda hoj som la sig igår var ju Husan (3 ggr som sagt), den kände väl att KTM'erna var överlägsna och visade sin undelägsenhet genom att lägga sig på rygg...
Jag har iaf träningsvärk i ryggen idag! Mer oländig terrängkörning jmf med sist gav betydligt mer muskelträning. Skönt!
Undra vad kärringen o gubben som stod inbackade bakom buskarna tyckte när jag kom slangandes förbi på 4'an på grusvägen? Han se i ögonvrån att det stod en bil med tillhörande gubbe å tant när jag passerade...
Och det skulle ha varit kul att höra vad som sas i den tutande bilen när vi gjorde grusväg av påfarten till R80 i Valbo. MUAHAHAHHAHAHHA....
Endurospår råKKar, vilken genomkörare för kroppen...........
Å en tall, .............wossch............ nä det var Ebbe jag seglade förbi............. (nä, jag ska vara ärlig, du var nere å bröt i whoopisarna å jag hittade ett "rakt" spår några meter......... )
Det elaka bestod i att nämna det öht... Att det sedan var jag.. Jag skäms som en hund och är glad att lillgumman inte kan åtala mig för mordförsök, terrorism eller dylikt!
Jag lär få äta upp det här ändå! Länge och ofta...
Håller hon bara, så tar jag det. *håller tummarna*