Heda fanclub!

Yasha skrev:
"No te aburras" betyder typ, "du kommer inte att bli uttråkad" Det bör vara spanska, men jag är ingen fena på det, så det kanske är bäst att låta någon som vet fortsätta... :rodnar

Det är SÄKERT något obscent, det SER du väl på bilden?!? :fakta SNUSKHUMMER!!!

:notme

Inte snuskigare än din tejpfetish-anka!!!! :D Din e mera weird, min e mera rakt på..... :fakta

Hmm.. vad är det för fel med den nu då?!? Duck tape - upptejpad anka... :p

Jag tröttnade på självdyrkan så jag tänkte ha något helt irrelevant i sammanhanget, men hittade silvertejp och det funkar ju alltid, eller hur?!?

Yasha skrev:
Hmm.. vad är det för fel med den nu då?!? Duck tape - upptejpad anka... :p

Jag tröttnade på självdyrkan så jag tänkte ha något helt irrelevant i sammanhanget, men hittade silvertejp och det funkar ju alltid, eller hur?!?

Hihihihi, ajdå, dumt att ha fantasi som skenar iväg........ Nu ska jag muppa ned till Tierp å kolla ifall det blev någe streetrejs.......

Vill också... men det känns lite långt! Nu skulle jag ha haft Krattans monsterhoj i garaget... (men inte så länge till! :D )

Yasha skrev:
"No te aburras" betyder typ, "du kommer inte att bli uttråkad" Det bör vara spanska, men jag är ingen fena på det, så det kanske är bäst att låta någon som vet fortsätta... :rodnar

Det är SÄKERT något obscent, det SER du väl på bilden?!? :fakta SNUSKHUMMER!!!

:notme

"Du kommer inte att bli uttråkad. Elrellano får dig att må bra."

Något i den stilen... Elrellano är namnet på en spansk website som ägnar sig åt humor av olika slag. Det är alltså inget kinky, även om avataren ger vissa anspelningar åt det hållet.

He has done it again!!! :fakta

TomK, finns det någonting du INTE har svar på?!? :D Jag är totally impregnerad... :tummenupp

TomK skrev:
"Du kommer inte att bli uttråkad. Elrellano får dig att må bra."

Något i den stilen... Elrellano är namnet på en spansk website som ägnar sig åt humor av olika slag. Det är alltså inget kinky, även om avataren ger vissa anspelningar åt det hållet.

Kinky? Det enda är väl att KERMIT är otrogen mot Miss Piggy
3devil3.gif

Men jag hittade det inte på någon humorsida iaf :fakta :rodnar :rodnar :rodnar

Yasha skrev:
Nå?!? Var det nå't rejs på flygfältet nu då?!? Berätta!!! :hej

Jo, Yamahan var ute å åkte så jag fick åka KTM dit....suck! Men när jag väl vibrerat ned dit å återfått synen som blurrar till sig så var det rejs där på Uppsala/Lunda vis.

201 å 402meter, lagomt soft att spana på med massa rörkenkändisar å lite fuelmediafolk. :tummenupp

Du hade säkert kunnat få skjuts med monster-Suzuki! :) Om du vågar! :eek: Men det är ju omanligt att sitta bakpå.. det glömde jag!

Yasha skrev:
Du hade säkert kunnat få skjuts med monster-Suzuki! :) Om du vågar! :eek: Men det är ju omanligt att sitta bakpå.. det glömde jag!

han var ju inte där, så det hade blivit lite knepigt då....... :rolleyes:

Nu e det snask å filmtajm, ungfär samma sak som= :kär

hihihih faan va jag råKKar PHET!!

Tom Byron skrev:
han var ju inte där, så det hade blivit lite knepigt då....... :rolleyes:

Nej, han o jag å nåra till satt hos Jossa å Ullis å snacka skit hela kvällen. Helt okej det med... Sen när jag skulle hem sa jag till Anders: "Kan inte du köra om mig sådär monsterfort på skogen, så man får lite nostalgikänsla?"
Det är ju hundra år sen man blev riktigt omkörd av en hoj nuförtiden!! :crash Okej sa han å jag drog iväg. Men han kom aldrig så jag stanna innan jag kom till stan. Så skönt insugsljud på 1000:ingen när han kommer lödandes över skogen på fullgas. :D Inte utan att man börjar bli sporthojssugen igen... Gjorde leveransservice på en till 1000R idag som en polare ska ha... Hur fan ska man göra!?!?!?! :(

Ebbe skrev:
Nej, han o jag å nåra till satt hos Jossa å Ullis å snacka skit hela kvällen. Helt okej det med... Sen när jag skulle hem sa jag till Anders: "Kan inte du köra om mig sådär monsterfort på skogen, så man får lite nostalgikänsla?"
Det är ju hundra år sen man blev riktigt omkörd av en hoj nuförtiden!! :crash Okej sa han å jag drog iväg. Men han kom aldrig så jag stanna innan jag kom till stan. Så skönt insugsljud på 1000:ingen när han kommer lödandes över skogen på fullgas. :D Inte utan att man börjar bli sporthojssugen igen... Gjorde leveransservice på en till 1000R idag som en polare ska ha... Hur fan ska man göra!?!?!?! :(

hm, jo jag har gått å blivit kär i en R6 men har ingen lust att förlora massa dollars på moppen jag har nu, så jag fruttar motard åtminstone nästa säsong...

Vill åka lite mera storbana (midlanda, gelleråsen) å lite is innan man shoppar en brudmagnet :squid

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025