Ska du säga, som tramsade runt med flickvännen istället fär att huliganisera med de andra i "rosa" gruppen!!!
Heda råkkar och vågar vara fjollig... uhum.. romantisk menar jag ju!!!
Och isbrytare vet jag inte om Krattans nya hoj kan liknas vid, för fy satan vad den går!!! (Och Husa körde han OCKSÅ på Rörken igår, det var någon som var snäll och lånade ut sin! )
Jag hoppas du menar mej , för jag tar åt mej iaf. Jag var inte så snabb igår, gled runt bara å tyckte allt var underbart! Gasa lite mer dom sista passen men var väldigt försiktig i kurvorna, vill ju inte repa nya hojen första veckan(inte första året heller)! Hade väldigt kul iaf. Sen provade jag att gasa lite på hemvägen oxå hej hå va de gå, 299 på mätaren är inte lång bit på fullgas inte!
Trevligt med flickor med huliganambitioner! Men de har ju instruktörer till så'nt på Rörken!!! Seså, skaffa dig en "riktig" motard och huliganisera mera!!!
Oh förlåt, eftersom det här är Hedas tråd för dyrkan måste jag ju naturligtvis tillägga att Heda är bäst, snyggast och snabbast!!!
"No te aburras" betyder typ, "du kommer inte att bli uttråkad" Det bör vara spanska, men jag är ingen fena på det, så det kanske är bäst att låta någon som vet fortsätta...
Det är SÄKERT något obscent, det SER du väl på bilden?!? SNUSKHUMMER!!!