Heda fanclub!

Ahhh, va faaan. Varför lyfte ni inte på kåpan å drog åt den lymmeln för då?!?! Du måste ha haft en kass meck med dig! :näsblod Å självklart var Martin rädd att få spö. Så var det! :huvet :4skrika

:hihi

Elementärt min käre meck:jäs
Element är inget att leka med förresten, de kan man ramla på och få ont i skallen. Ett annat element i periodiska systemet är ädelgasen argon, den används ibland för att skapa ljus i mörkret för de som är rädda för mörkret.

Klart vi bryr oss, skönt när det kan vara okej lixom :) Roligt som faan att du tog hem det (beviks) :pannkyss

Ska vi fira på tyskt vis eller :crash

Heda skrev:
Klart vi bryr oss, skönt när det kan vara okej lixom :) Roligt som faan att du tog hem det (beviks) :pannkyss

Ska vi fira på tyskt vis eller :crash
Das weis du dein altes slangendipper :tuttar

Skriver bara för att det är sorgligt att denna tråd är nere på typ 70 11´e sidan...
Sen drar jag snart till Norge :) Wish me luck!!!

ACRID only 4 you :pannkyss :tummenupp

EDIT: Acrid smaska upp en bild på den där EBBE look-alikesnubben :tummenupp Jag vill se :rofl

Bifogat

• acrid.JPG
    acrid.JPG
    140.7 KB · Visningar: 54
Eeeeey, inte ta ton.......... då tejpar jag inte ihop din hoj nästa gång :D

pw skrev:
Quitte skrev:
Skriver bara för att det är sorgligt att denna tråd är nere på typ 70 11´e sidan...
hmm...kan de kanske bero på att mr.chef i den hära tråden ägnar sig åt :va ...ja just det, plask å lek....i vatten.

ägnar man sig åt irrläror kanske fänsen sviker :confused:

pw skrev:
hmm...kan de kanske bero på att mr.chef i den hära tråden ägnar sig åt :va ...ja just det, plask å lek....i vatten.

ägnar man sig åt irrläror kanske fänsen sviker :confused:
:fakta Jag har inget mer att tillägga!

det KAN vara så att mr.chef slipper undan om han skaffar en hoj me piggdäck å åker lite PÅ vattnet i stället för I vattnet :yoparty

å då menar ja inte som Jesus :D utan när H20:et har frusit till :tomten närmare jul.

det KAN va så....men man vet inte... :va

1, Man får ju FLER och SÖTARE chix när man åker jetski :tuttar Å det e rackarns statisktiskt bevisat :rofl :D :Bugar

2, Jag har ju åkt massa hoj i sommar, visserligen på en Yamaha....... å 4 cyl å 1000 kubik........räknas inte det va va va va !!!

pw skrev:
det KAN vara så att mr.chef slipper undan om han skaffar en hoj me piggdäck å åker lite PÅ vattnet i stället för I vattnet :yoparty

å då menar ja inte som Jesus :D utan när H20:et har frusit till :tomten närmare jul.

det KAN va så....men man vet inte... :va

Heda skrev:
1, Man får ju FLER och SÖTARE chix när man åker jetski :tuttar Å det e rackarns statisktiskt bevisat :rofl :D :Bugar

2, Jag har ju åkt massa hoj i sommar, visserligen på en Yamaha....... å 4 cyl å 1000 kubik........räknas inte det va va va va !!!

1.Äh.

2.Ja, okej då, men det uppväger inte det där me vattnet....helt. :D :mattias

Heda skrev:
SNICK!!! å sen SNACK!!! :fakta

Heda skrev:
Snacka om tokdissad... :3freak

Heda skrev:
Jahaaaaa.. och det har vi hört mycket om?!? :va

Supermoto skrev:
SNICK!!! å sen SNACK!!! :fakta
Tack, Supermuppo, kunde inte säga det bättre själv. :tummenupp

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back