Heda fanclub!

Tom Byron skrev:
Yepp, thats me, Tackar för finfina bilder.

Blinkers å knäpuckar går inte bra ihop, de tar i när man svänger......vinglade flera gånger ju........suck....... bort med dem igen....

Kan man tjata tills sig en poserbild i depån tror du nästa gång? :D

Tack! hinner jag hem ifrån SwedenRock i tid på måndagen dyker jag nog upp.. och då kan vi diskutera ev. poser bild ;p
hahah.. såklart heda ska få en poser bild juh.. men då får du fan se till o kamma till hjälmen så det blir en bra bild ;) :bow
har tyvärr inte hojen då.. :6surkart

/z

zeal skrev:
Tack! hinner jag hem ifrån SwedenRock i tid på måndagen dyker jag nog upp.. och då kan vi diskutera ev. poser bild ;p
hahah.. såklart heda ska få en poser bild juh.. men då får du fan se till o kamma till hjälmen så det blir en bra bild ;) :bow
har tyvärr inte hojen då.. :6surkart

/z

Kamma till hjälmen?? Det är ju en poserkruka ju, hajfena å skit på "taket" lite glitter å crafs på sidorna.........
:fakta

Tom Byron skrev:
Kamma till hjälmen?? Det är ju en poserkruka ju, hajfena å skit på "taket" lite glitter å crafs på sidorna.........
okejdå.. lite pozer är den väl då.. ;)
men putsa den får du göra då :tummenupp
/z - laddar :rock:ks batterierna inför helgen ;P :rock!!

Jenna J skrev:
Du kör som en sissy :zpy :zpy , mera wheelisar :rock :rock
Du är här med utesluten ur Heda fanclub 1 vecka! Där efter, har du chans till bättre uppförande! Du borde skämmas! Att prata så om den store gurun och mannen vars heligaste utrustning ;) du använder, fy!

//Anders

Krattan skrev:
Du borde skämmas! Att prata så om den store gurun och mannen vars heligaste utrustning ;) du använder, fy!

//Anders
:lol Hedamoppen råkkar fett!!! :rock :rock :rock

För det var väl den du menade va?!? :rodnar

Nja, vi var ute och åkte Yamaha igår :zpy :zpy :zpy Första gången i år som jag kör den, dessutom med skjuts. Så det blev ganska soft........... man vill ju inte repa pärlan (Jenna J alltså)

Ktm:en rockar..... den stod hemma å njöt av ny olja. :tummenupp

DET HAR GÅTT TROLL I GRUNDARNA TILL TRÅDEN :D

Bifogat

• fanclubtroll.jpg
    fanclubtroll.jpg
    36.5 KB · Visningar: 108
*FNYS* Vilket hån mot fanclubmedlemmarna... knappast någon förbättring eller ens skillnad?!? :D

Vem är det här då?

Bifogat

• heda.jpg
    heda.jpg
    8.1 KB · Visningar: 82
Yasha skrev:
*FNYS* Vilket hån mot fanclubmedlemmarna... knappast någon förbättring eller ens skillnad?!? :D

Vem är det här då?

Jag blev ju..........COOL, men den var förstor för att bli som avatar....... kan du mecka ned den till. 133 gr 133.....??

Tom Byron skrev:
Jag blev ju..........COOL, men den var förstor för att bli som avatar....... kan du mecka ned den till. 133 gr 133.....??
Inte riktigt, men så här då... :(

Bifogat

• heda.jpg
    heda.jpg
    5 KB · Visningar: 91
Tom Byron skrev:
Schysst men jag fick den precis av rigge via msn......han klämde dit lite text oxå............:)

Och jag som rundade till kanterna lite fint, så det skulle va' lite passfotolikt liksom... :p (Det tog lite tid, för jag tog en duschpaus...)

Det är tur att du har en så stor skara fans, som servar dig i alla lägen! :bow

Tom Byron skrev:
DET HAR GÅTT TROLL I GRUNDARNA TILL TRÅDEN :D

Så söta!! :D Jag funderade först om jag behövde putsa glasögonen, men såg sedan att det var verkligheten som såg ut så...

(men Heda blev ju snyggast - ser ut som en riktig rocker!)

Tom Byron skrev:
hedas hjälm rockar så mycket att jag lära köpa en lika ju.snacka om heda wannebe :bow ska vi inte ut å rocka lördagkväll heda?

Bifogat

• lika3.jpg
    lika3.jpg
    109.6 KB · Visningar: 95
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025