Heda fanclub!

Heda skrev:
Vad är marknadsföring?
Folk frågar ofta vad marknadsföring är.

Så här är det...
Jag kunde inte välja ut nå'n representativ. Det blev bara "bättre" ju mer jag läste!!! MUAHAHAHAHAAHAAAAA :rofl

Heda, du råkkar!!! :yoparty

:rodnar

Supermoto skrev:
"Sysslolös" :confused: :( Vaddå???

Var är sekten på väg förresten? www.sportjetskiåkapåvattnetvafannudå.com :huvet

Är uppsagd pga arbetsbrist! :banana Slutar 2'a mars. Både jag å Quitte. Nu börjar livet igen! :lol Visst blir det kanske lite tufft ekonomiskt ett tag, men det gör inget. Man slipper ju gå omkring å vara irriterad hela tiden... :huvet
Nu gäller det bara att hitta nå nytt fort så man kan tacka nej om han ringer å behöver folk i framtiden.

Snart är du hjärntvättad oxå. Vi ska lura upp dig hit i sommar å fördärva dig helt! Ska bli så skoj... :hihi

Heda skrev:
Vad är marknadsföring?
Folk frågar ofta vad marknadsföring är.

Så här är det...
MUHAHAHAAAAAAAA :lol :tummenupp

Ebbe skrev:
Är uppsagd pga arbetsbrist! :banana Slutar 2'a mars. Både jag å Quitte. Nu börjar livet igen! :lol Visst blir det kanske lite tufft ekonomiskt ett tag, men det gör inget. Man slipper ju gå omkring å vara irriterad hela tiden... :huvet
Nu gäller det bara att hitta nå nytt fort så man kan tacka nej om han ringer å behöver folk i framtiden.

Snart är du hjärntvättad oxå. Vi ska lura upp dig hit i sommar å fördärva dig helt! Ska bli så skoj... :hihi
Näe!!! :( :brinnerup
Tråkigt. Fast man ska alltid se det positiva i det negativa. Ibland är det jävligt väl dolt men det finns där, jag lovar :)

Jag kommer ju ha fullt upp med att åka runt och muppa mig på massa motardbanor i sommar så jag vette fan om det finns tid... (Bra ursäkt va för att slippa lägga till www.sportjetski.com i min abokmärken, hehe)

Ebbe, tråkigt,tråkigt som faan. Men det vore faan om inte H2O-moppen ska vara rejsklar när det börjar blir yummie i plurret :tummenupp

Abstruse, lyllo dig, det har nog inte hänt någon annan här :D :D Sen vad det innebär vettefaan, om det är bra eller dåligt, it´s your call :hihi Var du uppe tidigt idag, eller blev det en sen natt igen? :brinnerup

Supermoto, ser fram emot att du åker med No1. som nummer under 06 dvs. di vinner allt i år :) Ska rappla ihop Fancluben å komma å heja på dig. Vi är nog duktiga på att stå å peka å klaga på vad du gör fel :7peta

abstruse skrev:
Heda, jag tror Yasha är lite kåt på mig trots allt. Jag får ass, tits and kisses i en och samma postning. :D
:kär Vilken typ av marknadsföring kan det klassas som tror du?!? :hihi

Heda skrev:
Abstruse, lyllo dig, det har nog inte hänt någon annan här :D :D Sen vad det innebär vettefaan, om det är bra eller dåligt, it´s your call :hihi
Yasha ---> :fatta! <---- Heda

Heda skrev:
Supermoto, ser fram emot att du åker med No1. som nummer under 06 dvs. di vinner allt i år :) Ska rappla ihop Fancluben å komma å heja på dig. Vi är nog duktiga på att stå å peka å klaga på vad du gör fel :7peta
Fanclubhejaklack! JAAAAAAAAAAAAAA!!! :banana

Last edited:
Yasha skrev:
Men hallååååååååå!!! DU kan ju inte komma med äckelåranscht och Kawaspygrönt i Hedagurutråden som är förtäckt propagandatråd för Husasekten!!! :fatta!

Men hörrö du du! Det finns ju en Gulblå variant också!!!! :fatta!

Trodde inte att det skulle bli sånt gnäbb när jag postade i den här tråden, men jösses... Som en sekt eller nåt... Ni försvarar tråden bra!! :D

Heda skrev:
Hihihihi, spanka lite på rumpan oxå :) :arsele
Äntligen lite kinky Gurustuff!!!

Heda ----> :arsele :smasha <---- Yasha (som hellre hade hållit i piskan!)

J-a Swedie har tagit bort "min" underbara piska-smiley, så du får nöja dig med ubbaklubban, gurun... :6surkart

Piska e ju ändå lite brats-kinkywannabe, en klubba e mera"hårt" typ grottbjörnsmännsikor som hade kinkylekar för 1500år sedan :tungan

Yasha skrev:
Äntligen lite kinky Gurustuff!!!

Heda ----> :arsele :smasha <---- Yasha (som hellre hade hållit i piskan!)

J-a Swedie har tagit bort "min" underbara piska-smiley, så du får nöja dig med ubbaklubban, gurun... :6surkart

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...