Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MUAHAHAHAHAAAA!!!abstruse skrev:Btw, hur mycket betalar Heda alla medlemmarna för att de ska vara medlemmar i klubben?![]()
![]()
abstruse skrev:Btw, hur mycket betalar Heda alla medlemmarna för att de ska vara medlemmar i klubben?![]()
![]()
Yasha skrev:MUAHAHAHAHAAAA!!!Gurun har ju alla chixen, så med-lemmarna strömmar till.
Vad chixen ser hos gurun, det vet bara de...
(tanter har dispens och är ansvarsbefriade
)
Heda skrev:Om jag får lägga ut bilder på dig i tanga så får du 6mån gratis medlemsskap![]()
![]()
![]()
Quitte skrev:Jag tycker helt enkelt inte om vatten (möjligtvis lite i fryst form)...
Yamma på två hjul vore bättre, man kan få en rasslig R6 för de pengarna, kul på bana.
abstruse skrev:Hallå här! Tangabilderna jag skickade förra veckan skulle du inte visa för någon, det har du lovat och då får du hålla det. Någon ordning får det allt vara.![]()
Hrrmmmff... skulle vara för att få flexa för chixen då... Fast är du där är man ju rökt iafHeda skrev:Bra att var vid vatten juh! Chixen e ju ganska lagomt klädda, iofs inte om det är fryst...![]()
![]()
Äsch du lär prova jetmoppen, skoj serrru..... lovar att du vill mer, meeer. MEEEEERA !!!!
Till å med simfjanten Heda blev ju tagen av känslan![]()
Quitte skrev:Hrrmmmff... skulle vara för att få flexa för chixen då... Fast är du där är man ju rökt iaf![]()
Yasha skrev:nu får Mr Apstruts lära sig fanclub-vokabulären. Dags att skicka en ordbok kanske?!?![]()
Men du!!! Det låter som om du platsar klockrent!!!abstruse skrev:Jodå, jag har nog koll på vokabulären. Blev bara så sotis över att Heda da Man har en hel klubb med egna hotta chicks och man själv sitter här hemma, ensam i röda lädertangas med ett gäng gummifikusar [Ficus elastica] och en Aloe Vera som enda sällskap. Världen är a taskigt place to be.![]()
Yasha skrev:Iofs så har han straightat till sig lite med porrsnacket, men det är nog bara tillfälligt...![]()
abstruse skrev:Världen är a taskigt place to be.![]()
Det var typ inte Du som startade den här fancluben!!!Heda skrev:Tell me about it, alltså skapa en illusion av att du e cool å har typ en Fanclub å e jättepoppis så blir allt lättare, works for me:kocko
Yasha skrev:Det var typ inte Du som startade den här fancluben!!!Jag vill minnas att det finns en självutnämnd styrelse med i sammanhanget!
![]()
HEDA RÅKKAR!!!
Ååååh, vad länge se'n det var jag skrev dessa underbara ord!!!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |