Heda fanclub!

Tom Byron skrev:
Jag e ledig Tors, Fredag den här veckan.........

Klart vi ska svina :fakta :fakta
Max lär ju gå att lura ut oxå, han har ju bara åkt 6mil........ :confused:
Ebbe tror jag inte ville skita ned hojen :zpy
jag vill!! jag vill!!! ska riva hojen idag men får jag grejer så hänger jag med..om man får :rolleyes:
snälla :bow

Riva hojen? Ska man renovera en 660 oftare än Husaberg? Vad pysslar du med egentligen.... ska du kolla färgen på kolven :D

Klart vi hörs, ev skulle vädret bli lite kallare.......

peter the great skrev:
jag vill!! jag vill!!! ska riva hojen idag men får jag grejer så hänger jag med..om man får :rolleyes:
snälla :bow

Ingen är lika cool som mig :fakta

Men hon kan få som straff att provaköra å efteråt bara säga positiva ord om upplevelsen, ifall hon inte snor den :p

Wheeliegirl skrev:
Häda inte!!!
Du kanske skulle ta och köpa en KTM istället, så du får vara lika cool som Heda!!! :tummenupp :D

Tom Byron skrev:
Ingen är lika cool som mig :fakta

Men hon kan få som straff att provaköra å efteråt bara säga positiva ord om upplevelsen, ifall hon inte snor den :p

:skrämd :zpy :skrämd :zpy :skrämd :zpy

SÅ illa har jag väl ändå inte burit mig åt?!? Vad är det här för sekt-fasoner?!? Fritt fram att tycka som man vill, bara man tycker lika som sektledaren.. *mummel, mummel*

:D

:bow :bow :bow :bow

Tom Byron skrev:
Riva hojen? Ska man renovera en 660 oftare än Husaberg? Vad pysslar du med egentligen.... ska du kolla färgen på kolven :D

Klart vi hörs, ev skulle vädret bli lite kallare.......
nej den kolla jag ju förra veckan..
jag ska svetsa nya fästen i bak ramen för det nya syset +kedje styrningen*host* :rolleyes:

Motardsekten i Gävle; Heda = Hans sheike :whip

Yasha skrev:
:skrämd :zpy :skrämd :zpy :skrämd :zpy

SÅ illa har jag väl ändå inte burit mig åt?!? Vad är det här för sekt-fasoner?!? Fritt fram att tycka som man vill, bara man tycker lika som sektledaren.. *mummel, mummel*

:D

:bow :bow :bow :bow

Tom Byron skrev:
Motardsekten i Gävle; Heda = Hans sheike :whip

Så du menar då att jag, Wheeliegirl och Fia skulle gilla lite smisk med jämna mellanrum?!? :skrämd

Jag vill nog inte var med i din fanclub längre... :(

Näää, det var du som drog upp sekten...... jag bara fyllde i!

I min sekt är det Demokrati! :tummenupp

Yasha skrev:
Så du menar då att jag, Wheeliegirl och Fia skulle gilla lite smisk med jämna mellanrum?!? :skrämd

Jag vill nog inte var med i din fanclub längre... :(

Tom Byron skrev:
Jag e ledig Tors, Fredag den här veckan.........

Klart vi ska svina :fakta :fakta
Max lär ju gå att lura ut oxå, han har ju bara åkt 6mil........ :confused:
Ebbe tror jag inte ville skita ned hojen :zpy

jag har varit och grävt i skrotet nu, känns som det dröjer nån vecka till.... :rolleyes:

Vad är problemet då? Jag har massa silvertejp hemma, buntband och några 17" slangar med hål i.........

Rigge skrev:
jag har varit och grävt i skrotet nu, känns som det dröjer nån vecka till.... :rolleyes:

Hmmm... Nää, jag gillar inte att få äckligt vägsalt på min nya hoj!!! :fakta Sen ska jag till fjällen över helgen oxå. Men jag lovar att dyrka o tillbe dig trots att jag är isolerad snöland!! :bow :bow :bow :bow :bow :D

Jag förstår dig, men min hoj som e så vurpad å skruttig och repig å framförallt gammal får tåla lite vägsalt.

Kan lova att jag storputsade när jag kom hem......

Jag i min tur tillbedde AUTOSOLguden på tub :bow

Ebbe skrev:
Hmmm... Nää, jag gillar inte att få äckligt vägsalt på min nya hoj!!! :fakta Sen ska jag till fjällen över helgen oxå. Men jag lovar att dyrka o tillbe dig trots att jag är isolerad snöland!! :bow :bow :bow :bow :bow :D

Den här bilden har inget med Ironi att göra

Bara en härligt solbränd kille som diggar att åka motard

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Bifogat

• 12345.jpg
    12345.jpg
    22.8 KB · Visningar: 376
Porr ?? Det var inte meningen att locka fram sådana tankar :D

Anyway, Ebbe shoppade lite slangar åt mig på Lelles, Ragge hade skrivit "HEDA FANCLUB RABATT".......-på kvittot

Den åker nog in i en ram så jag kan tillbedja den på kvällarna innan jag går och sover :fakta

Yasha skrev:
STRIPTEASE!!! :D

Heda, man får inte posta porr här! :skrämd

Our hero

tom_byron1.jpg

Hmm... så där såg inte Heda ut sist jag såg honom?!? Har vår hjälte varit på spa eller har han en stand-in, eller vad?!? :confused:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti