var och kollade på ghostrider på release festen igår!
Vem såg man om inte kungen Heda himself göra en punglandning på sadeln sin efter ett hopp med hojen! lite slangning å skit fastnade med!
Hm, borde det inte varit någe xtramaterial som har någe med fuelmedia att göra som jag kan tänkas synas i?
Själva filmen är väl en annan
/H
devetdu skrev:
var och kollade på ghostrider på release festen igår!
Vem såg man om inte kungen Heda himself göra en punglandning på sadeln sin efter ett hopp med hojen! lite slangning å skit fastnade med!
Hm... Bones heal and chicks dig the scars that would be Bart. Pain is tempporary but glory is forever kommer jag inte ihåg vem som kläckte ur sig.
Ja ja, jag kommer att ÄGA hela området på söndag med min nyköpta uppsamlingsflaska.
Jag säger bara LOCKHEED...
Slangar inköpta till ett vrakpris iaf om man jämför med OK:s ocker priser.
Ca 40% billigare & då ingick den mystiska flaskan som upptog strax under 40% av kvittots totalsumma.
Ses på söndag vännen.
Vill du ha hjälp upp ur däckstraven när jag passerar dig varvet efter?
Lockheed associerar iaf jag med missiler och annat som flyger snabbt och explosivt... Han är bra kaxig nu, Spöket! Men Husa-skärmen i baken, den står nog Krattan för om det blir något och eftersom det verkar rätt gay, så avstår han nog...
Heda litar på sina motard-chix! Det råkkar!!!
Själv ska jag nog bara stå på sidan om och titta på när de andra barnen leker på banan.
Det här är Hedas tråd så det är självklart att jag smörar för Heda! har du inte sett vilka pikar man får om man glömmer sig och spammar för mycket utan att hedra den som hedras bör...
Det här är Hedas tråd så det är självklart att jag smörar för Heda! har du inte sett vilka pikar man får om man glömmer sig och spammar för mycket utan att hedra den som hedras bör...