Ska det övningsköras så ska jag åka på hoj bredvid, jag börjar ju bli gammal nu så hjärtat lär få en lugnare tillvaro
Wheeliegirl skrev:
Nja, jag tror inte att han e så sugen att sitta bakpå iaf! hehe
Han var väldigt byxis när jag var ute å sladdade med Duken på skogsvägar med honom bakpå!!! haha
Men han kanske blev härdad då, eller vad säger du Kermit?
Men gentleman- ABSOLUT!!
Yepp, Tack för erbjudandet men den där hojen verkar ju kasta av folk baklänges! Fast den e ju lite lägre än min........i sadelhöjd........hm......... nja, hon får börja på min ivf..... så får vi se!
Rigge skrev:
Gör inte det! Den där mojängen verkar extremt instabil
Dansa å häng med, sjung med oss låt munnen le. smart å bäst....bla bla bla.........i vårt fraggelberg.........
Inga intriger mest, tanka och åka........ inga skillnader på hojar, alla åker med alla. R1 turbo eller lustgas 300hkbandit eller en slö 50hk motard........allt rockkkar
Förvisso var det Krattan som startade "klubben", men fråga Heda om han vill flytta eller dela på sig, så kanske du får lite dragplåster till sidan för SM-huliganer!
Förvisso var det Krattan som startade "klubben", men fråga Heda om han vill flytta eller dela på sig, så kanske du får lite dragplåster till sidan för SM-huliganer!