Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yasha skrev:Jepp!
Och du trodde, på allvar, att jag inte hade någon som helst koll på vad vi pysslar med va?!!Det är bara för att jag är tjej!!!
![]()
DET FUNKAR INTE SÅ!!!!! :kocko
Puss då...Supermoto skrev:Ehhhh, host host. LYCKA TILL, du lär behöva det![]()
![]()
![]()

Yasha skrev:Ha ha!!!
Visste ni att Heda fanclub-tråden har trådnummer 666?!?Heda - the beast!
![]()

Ebbe skrev:Du berättade ju bara hälften ju!! Ahhhh.... det var en sån där tjejgrej igen där jag skulle ha läst dina tankar och förstått ändå! En gång för alla....DET FUNKAR INTE SÅ!!!!! :kocko
![]()
Puss då...
Jag kan inte sluta garva!!!
Men... allvarligt, det var faktiskt inte så det var, för jag bara berättade att motorn skulle skötas om lite EFTER bänkningen och med det så antog DU att jag inte hade koll! Pucko!
Fast.. jag föredrar om du utvecklar tankeläsningsfärdigheter! Eller inte...
mej övre på att jag ska ha en retta
. Men vi får se hur de blir

Och så kom han fram ur skuggorna...Sadam skrev:Tja ba på er alla nu är jag inne efter ett tags smygande. Å då kan jag ju säga att krattan har lurat
mej övre på att jag ska ha en retta
. Men vi får se hur de blir
. Å heda förlåt mej att de blir en kåphoj
![]()
![]()
![]()
![]()
Hej Adam!!!
Det var bara konstaterande, att om du nu nödvändigtvis ska häda och prata om kåpmojar i motardforumet och DESSUTOM i Heda Fanclub... Så får du troligtvis mer hoj för mindre pengar om du köper en begagnad Retta istf en Fajörblejd! Om du vill ha med det gamla inlägget i ditt inlägg, klickar du på "Citera" i överkanten på inlägget istf "Svara" ovanför/nedanför trådenSadam skrev:Har en liten fråga. Efter som jag är ny här så undrar jag hur man får med ett gamalt inlägg i fet stil![]()
Sadam skrev:Å heda förlåt mej att de blir en kåphoj![]()
![]()
![]()
![]()
Yasha skrev:Och så kom han fram ur skuggorna...Hej Adam!!!
![]()
Och Krattan lurar INGEN!Det var bara konstaterande, att om du nu nödvändigtvis ska häda och prata om kåpmojar i motardforumet och DESSUTOM i Heda Fanclub... Så får du troligtvis mer hoj för mindre pengar om du köper en begagnad Retta istf en Fajörblejd!
![]()
Om du vill ha med det gamla inlägget i ditt inlägg, klickar du på "Citera" i överkanten på inlägget istf "Svara" ovanför/nedanför tråden
/ Vera
hallo Yasha. Å tack för hjälpen, man får sitta me nån som kan de här me forumet så man lärsej nångång
men men. Å de där me hojar har ni ju fullständigt koll på, Därför blir de nog en retta. Göra enTom Byron skrev:KåphojMmm jag ska räkna lite på det där........ kåphojmuppar kan bli typ "Hedaprospects" eller någe.... annars är det bara att göra en *bow* å det blir med på kort så e du med
![]()
![]()
![]()
så självklart gör jag de Jag tror jag fattarSadam skrev:Göra enMen dina ord är min lag
![]()
![]()
så självklart gör jag de
![]()

in real life............ hehe
Sadam skrev:Göra enMen dina ord är min lag
![]()
![]()
så självklart gör jag de
![]()
Jag är inte ett dugg avundsjuk, nää då...Tom Byron skrev:Today, heda goes enduro dvs, 18/21 tum
Let´s get dirrty![]()
Jag vill oxå bli smutsig, med Heda, på hojen, i skogen...
Yasha skrev:Jag är inte ett dugg avundsjuk, nää då...Jag vill oxå bli smutsig, med Heda, på hojen, i skogen...
![]()
Ta mig! MED alltså!!!![]()
![]()
Är det nå't allvarligt fel om man skrattar åt sina egna skämt?!?![]()
Tom Byron skrev:Mmm, jo man lär ju öva lite på hur det känns att inte nå ned, hehehe ...
/Heda

Yasha skrev:Men Heda... SÅ stor är den väl ändå inte?!?![]()
Kan tänka mig att det blir lite skillnad i höjd med 18/21 på. Jag tyckte din hoj var hög ändå, jämfört med lill-Husan!![]()
Japp de har vi . Du och krattan var ute på hyttön och lekte lite. Då kom jag och personen som kör skoter fast de e sommarTom Byron skrev:Jag tror vi har träffats någon gång, du höll på att ta körkort den sommaren tror jag? Jaja, jag känner väl igen dig..... hehe
*bow* är typin real life............ hehe
å inget är ju på allvar egentligen (!) vi mest bara dummar oss......![]()
. Vi slängde upp den dä roliga blå lampan
vi har träffats fler gånger men har aldrig vågat gå fram å prata me HERREN Tom Byron skrev:Today, heda goes enduro dvs, 18/21 tum
Let´s get dirrty![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”