Heda fanclub!

Heda skrev:
Neee, jag har varit vid vatten hela helgen................modellbåt Lördag, Jetski +gummibåt på Söndagen..........

Fest, jag e ju gammal, hur ska det gå :va

:rofl
Jaa hur ska det gå?? Det är ju så jobbigt med modellbåtar, man kommer ju inte ner i dom ordentligt. :arsele
Bäst att du handlar på dig en Husa igen så du kan vila upp dig ordentligt! :tomten

Yepp, phet me cash!!!

Men sådan chix vill inte jag ha, som dras till stålars.........har man lite så lämnar de ju en å går till någon oljeshejk........ that sux :D

abstruse skrev:
Yeah right. De tror så klart det är plånboken du har i bakfickan... :rolleyes:

Wheeliegirl skrev:
NÄ!! Inte här iaf!! Här e DU used goods!!!! :-P ;-) hehe

*Hämdlysten, jag?? nääääääää* puss då

APAPAPAPAPAPAP..... Glöm inte att detta här är HEDA FANCLUB och eventuell olydnad straffas hårt. Och med olydnad menas såklart disrespect mot the Guru! Du döms härmed till diciplinstraff, att släpas efter gurun vattenmoppe i en lina i ca 20 min, i 5-gradigt vatten! :fatta!

:hihi

Ebbe skrev:
APAPAPAPAPAPAP..... Glöm inte att detta här är HEDA FANCLUB och eventuell olydnad straffas hårt. Och med olydnad menas såklart disrespect mot the Guru! Du döms härmed till diciplinstraff, att släpas efter gurun vattenmoppe i en lina i ca 20 min, i 5-gradigt vatten! :fatta!

:hihi
Coolt :yoparty
Får jag oxå släpas efter??? Fast jag vill ha varmare i vattnet och en badring att krampaktigt hålla mig fast i :gnissla

Förlåt mig OH STORE GURU! Att det dröjt så långt in på detta heliga dygn innan jag hyllat din existens! :Bugar

Fast jag är tveksam till att din status verkligen bör vara så upphöjd i nuläget... :rolleyes:

Hur som helst!

GRATTIS PÅ FYLLEDAGEN GURUSKRÄLLE! :fyllisar :födelseda
Ett år kvar till du blir med keps... :tungan

Skickar en hel drös med hångel och juck till dig via cyberrymden och hoppas din dag varit den bästa av dem alla hittills!!! :tuttar

Grattis för fan gammelguru :cpparty

Weeee

Tack så hjärtligt för alla grattis :)

Dagen? Möte med en digitaltTvleverantör kl nio, lunch elva, drog från jobbet vid 1900 å bytte en frysdörr åt en kund, åkte å handlade, hemma nu.....

Jo, dagen har varit underbar, MOUHAHAHHAH

:D

Man tackar :)
KTM DAVVE skrev:
Även om jag inte vill stjäla plats i guruns tråd så för er som inte vet... Signade papper idag o kör därmed SuperStock (STCC) denna säsong :yoparty

Heda!

VART FAN VA TÅRTAN IGÅR DÅ???? :4skrika

Grattis oxå då.... Spö ska du ha för att du inte sa nått. Nu får du bjuda på fika imorrn Gurumupp. Smeka Kawa å äta tårta! :yoparty :Bugar Guru :Bugar

Muppo!

Klart du får göra det. Inhandlade ny Jet igår, en 04'a till ett väldigt fördelaktigt pris. Fy faaaaan va skoj det ska bli i sommar.
http://www.yamaha-motor.se/products/marine/waverunners/2-stroke/sj700.jsp?view=gallery

Quitte!

Grattis som fan! Kul å spana på kändisar på tv! Wohooooo! :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey